Thursday, March 25, 2010

LUMEA CU CURU'N SUS

Un băieţel în vârstă de cinci ani din Marea Britanie a fost lăsat aproape o oră într-un copac din care nu mai putea coborî de către profesoare, pentru că "ar fi încălcat regulamentul de ordine interioară dacă l-ar fi ajutat".

Micuţul s-a urcat într-un copac din curtea instituţiei şcolare în timpul unei pauze, însă n-a mai putut coborî. Profesoarele nu l-au ajutat să coboare ci s-au întors la ore, urmărindu-l pe băiat de la ferestre. Abia după 45 de minute, elevul a fost ajutat de o trecătoare care a fost apoi raportată poliţiei de către directorul instituţiei pentru că a intrat pe terenul privat al şcolii, scrie Daily Mail.

"Am fost şocată când l-am văzut în copac, pentru că stătea pe o cracă deasupra asfaltului. Era aşa de mic, nu părea speriat dar era singur, nu mai era nimeni în curte. Mi-a spus că vroia să se ascundă să nu mai intre la ore, dar deja stătea în copac de jumătate 45 de minute, aşa că am intrat în curte şi l-am dat jos, apoi am mers până la director. Acesta mi-a spus că băiatul nu era o problemă îngrijorătoare ci eu, că am intrat pe terenul şcolii", a povestit femeia.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites