Tuesday, May 26, 2009

PERSONALE-OAMENI DARNICI

Anul trecut nu a fost prea bun pentru mine, din motive timpite, egotice, de indragosteala.
Am fost destul de deprimata pentru ca e nashpa, nu-i asa, sa nu poti fi impreuna cu omul pe care crezi ca-l iubesti.

Si de curind, facind recapitularea cea atotputernica, am descoperit-daca mai era nevoie-cit de centrata pe mine sint. IO am suferit, IO am fost deprimata, IO am murit de durere, IO etcetcetc.

Ei, na! Uite aici zeci de motive sa-mi si sa va depasiti grijile de pretioasa voastra/mea persoana.

Copiii aia chiar au nevoie de ajutor si oamenii aia chiar isi dau egoul la spate, focalizindu-se pe nevoile altora.

Asta sa fie inceputul iluminarii?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites