Tuesday, April 28, 2009

MESSIA ROMANUL MINTUIESTE BABA!

"Cartea Mea
Am scris aceasta carte cu intentia de a arata lumii Calea catre Dumnezeu, catre revelarea Sinelui. Am descris modalitatea practica prin care un om obisnuit poate dobîndi Mântuirea si celelalte virtuti. Am demonstrat prin propriul exemplu ca oricare om sincer poate gasi Adevarul, Întelepciunea, Libertatea, Fericirea; este necesar doar sa vrei cu adevarat si vei reusi sa urmezi sfaturile Mele.

Dedic aceasta carte tuturor cautatorilor sinceri ai Adevarului. Nu e vorba nici de religie, nici de filosofie; ceea ce veti citi in ea reprezinta doar parerea Mea, nimic mai mult. Este problema voastra daca acceptati sau nu spusele Mele, daca aveti sau nu încredere în Mine.

Messia Iisus Hristos

detalii pe e-mail: comandacartea@messia.ro"

Nu va ingrijorati este ANTIRECLAMA! ASA NUUUUUUUUUUUU



ASA DAAAAAAAAAAAA

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites