Tuesday, April 28, 2009

STELUTA ZEN GRAIESTE

Yessssss, am gasit o alta geniala. Acu' nu am nimic ca fata preda cursuri de Sujok, masaj, si face tratamente. Dar are scoala. Genial numita Steluta celest zen. O, da! Ce nu am inteles este de ce se da si tanti maestru, caci se da, cu falsa modestie si mai ales de ce abereaza. Sincer, ce m-a deranjat a fost tonul din clip. Mieroso-spashito-falso-crestin. S-o luam pe rind cu aberatiile si iertati-ma, dar nu am avut rabdare sa le scriu pe toate.
God, de ce toti idiotii vorbesc de parca sint in clasa 1 gradinita?Cred ca ne fac pe noi sa-i credem delicati, smeriti, iubitori, spirituali?
Sa purcedem:

"Exista o parte yang a corpului, partea ce o vede soarele. Tot ce nu vede soarele este yin." Ha? Intrebare pentru tanti de o suta de puncte, si daca-mi raspunde o scot de pe blog.Dantienul meu e yin sau yang?

"in palme omul este sanatos". Nu comentez ...imi vine sa ma gindesc la politicianul ala de-l birfea Mircea Badea, cu numele sugestiv Vasile Laba.
"meridianele sint alcatuite din multemultemulte puncte." Ok am inteles. MULTE. Si io care eram deprimata de semaforu'de cutremur...
"steluta celest zen" nu uitati numele scolii si a lu'tanti Brindusa Dimitrievici. Acu' daca as fi foarte foarte foarte rea, si SINT, as sugera ca tanti e o alta tanti trimisa de KGB ca sa ne facA spiritual, asa cum stiu ei prea bine.
" Controlul viselor şi folosirea lor pentru soluţionarea problemelor. Visele sunt considerate mesaje ale minţii trimise prin subconştient într-un limbaj pe care avem capacitatea de-al descifra la terminarea cursului." O da un alt curs despre visat la care nici nu s-a auzit de dublu. MIshto!
"Levitaţia mâinii"-vezi chestia cu Vasile Laba
"nasucul, degetelul". Ihi si cacatzelul, nesimtirica, banisorii, prostutii de cursanti.(NU ma refer la cursurile de masaj pe care le preda, cu alea nu am treaba)
"omul este facut dupa chipul si asemanarea bunului Dumnezeu, dupa cele 5 elemente..." Rrrright deci Dumnezeu are 5 elemente. Si io care credeam ca e infinit, indescriptibil, incognoscibil si transcendent.
Cel mai misto e CARE sint cele 5 elemente (cei ce au studiat medicina orientala or sa ramina socati pe veci-NU cititi ca sigur o sa aveti atac de cord). Repet, tipa a zis ca preda TUINA si SUJok, terapii bazate pe teoria celor 5 elemente care sint ALTELE.
"1-12 ani sintem sub influenta vintului
12-24 energia caldurii
24-36-arsita
36-48-umiditate(acum ne dezvoltam la max. spiritual iubind neconditionat)"NOOOOOOOOOOOOOOOO

dar va las cu tanti steluta zen ca sa va mai treaca de sperietura de simbata.

1 comments:

Oh Nu! Foloseste aparatele create de Guru Mucii! Genial clip, nu te mai poti opri din ras

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites