Tuesday, April 28, 2009

S=A SUPARAT MESSIA

Domnul Pacii si al Iubirii, Messia incarnat in Romania(baiatul Horus Ra) m-a pedepsit pentru necredinta mea. Sa ma pocaiesc? Sa nu ma pocaiesc? Si eu care nu i-am dat decit un link la blogul meu si la posturile referitoare la Messia, esenta smereniei si a intoarcerii celuilalt obraz. Of. Mi-o fi dat si IP ban?

"Subiect: Stergerea unui cont de utilizator pe Messia este reincarnat in Romania

Buna ziua,

Primiti acest email automat deoarece contul karmapolice pe "Messia este reincarnat in Romania" - http://messia.heavenforum.com tocmai a fost sters.
Pentru a cunoaste motivul stergerii contului dvs., nu ezitati sa contactati administratorul.
"

RRight, lasa ca mi-a zis LU. Am fost rea si pentru asta o sa primesc la noapte vise erotice si masaje cu ciocolata in pielea goala.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites