Friday, May 1, 2009

NOVENA CATRE SFINTUL COPIL DIN ATOCHA-ZIUA 3


ZIUA A TREIA

Cu toate ca esti in lanturi
in orice moment le poti lasa
ca sa Iti practici miracolele.
Cel ce sufera
Te cheama pentru ajutor
si Tu il ajuti
cu a Ta Bunatate
iar ei iti multumesc
pentru viata vesnica.




AL TREILEA MIRACOL
In 1836, pe 1 martie, Mariano Garcia lucra in Barrientos, linga sanctuarul Proano in Fresnillo, la intrarea minei. S-a intimplat ca Mariano s-a accidentat fiind in interiorul minei si rugindu-se Copilului Sfint deodata a fost capabil sa sara in roaba sa si sa urce la lumina zilei. Astfel salvindu-se de la moarte sigura, impreuna cu colegii sai care l-au vazut teafar si nevatamat, surprinsi de acest miracol, ca un semn al multumirii sale a vizitat sanctuarul de la Fresnillo aratind tuturor oamenilor ce poate face in caz de primejdie Pruncul Sfint de Atocha.


A TREIA RUGACIUNE


Dulce Copil de Atocha, port divin al compasiunii, te salut si Te venerez in aceasta a treia zi si Iti ofer aceste 3 Tatal nostru, 3 Bucura-te Marie si 3 Slava Tatalui in memoria celei de a treia calatorii pe care ai facut-o in corpul Maicii Tale Sfinte. Tu ai calatorit din orasul Naim pina la dealurile din Samaria unde, dupa ce ai crescut mare niste leprosi Ti-au iesit in cale. Te implor pentru aceasta calatorie dureroasa in care ai vazut atitia oameni in nevoi si dureri, si IN numele parintilor Tai sfinti care au indurat atita suferinta si saracie acompaniati de al treilea cor de ingeri, sa spui DA la petitia mea. Fa-o pentru Maica Ta Sfinta Maria pe care o rog sa mijloceasca, pentru sfintii ingeri care au grija de sanatatea oamenilor si Te rog ca in momentul mortii sa aud cintecul de glorie adus Celui Preainalt impreuna cu Tine in vecii vecilor.Amin.

RUGACIUNE FINALA ZILNICA

Puternic Copil din Atocha, Dumnezeu ce a facut pe om pentru mintuire, Bunatatea mea, de o Frumusete ce nu a mai existat, Incintarea inimii, singurul meu Stapin si Fericirea tuturor creaturilor, cine daca nu Tu, divine Manuel va fi Fintina beneficiilor mele, Tatal Compasiunii, si singurul Dumnezeu adevarat, Iertarea pacatelor noastre si Cel pe care pot intotdeauna sa ma bazez in problemele si necazurile mele.

Fie ca ingerii sa Te adore la fel ca si toate creaturile. Fie ca locuitorii cerurilor si ai pamintului, ingerii, spiritele celeste, sfintii din cer, toti de pe pamint, mineralele, plantele, animalele si toti omaenii sa Te adore. Orice materie vie traieste in Tine. Rugaciunile mele catre Tine sint perpetue.

Oh sfinte Copil din Atocha Tu imi stii problemele, necazurile si nevoile, caci nimic nu poate fi ascuns de Tine. Catre Tine, Copil Puternic imi prezint petitia, necesitatile si durerile cu incredere ca le vei accepta si ca imi vei darui solutia. Tu poti sa-mi daruiesti fericirea de care am nevoie in viata. Tu esti cel ce imi converteste minia in speranta, Tu esti mediatorul dintre Tatal si oameni, Tu ne binecuvintezi zilnic, in fiece ceas, in fiecare secunda cu atita bunatate, beneficii carora nu sintem capabili sa le raspundem asa cum ar trebui.

Si acum, gasindu-ma in prezenta Ta iti implor bunatatea si iertarea caci Tu esti autorul vietilor noastre si Tie iti datoram venirea noastra la viata. Tu ai instituit Sfintul Sacrament ca o penitenta pentru a ne purifica sufletele prin iertarea pacatelor si pentru a ne darui inapoi prietenia cu Tatal Tau Ceresc.

Iti ofer aceste rugaciuni pentru ca Tu la rindul Tau sa le prezinti Tatalui Tau Sfint. O cer si pentru sufletele din purgatoriu pentru a obtine indeplinirea dorintei de a avea mereu sfatul Tau Copil Divin din Atocha, cel pe care il dai credinciosilor. Fie ca prin compasiunea Ta sa fim capabili sa ne bucuram de compania Ta in ceruri, cu Tatal si cu Duhul Sfint cu care domnesti si vietuiesti in vecii vesnici.Amin .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites