Saturday, November 27, 2010

WEBMAGAZIN UN SITE PARANOIC


Share/Bookmark

Asa precum stiti deja de 2 ani juma de cind ma cititi, nu am copiat niciodata and i mean NEVER vreo portiune de articolas fara sa dau conform legii, linkul si sursa. S-a trezit baiatul Liviu Sandu de la webmagazin de pe siteul caruia am pus citeva articole si filme CU LINK, sa ma atentioneze ca ii copiez de pe site???Oare baiatul are orbul gainilor sau e doar o manevra nesimtita de a-si face reclama pentru siteul lui destul de anonim i should say.

Eu nu am vazut ca filmele pe care el le-a pus si care sint piratate de altfel, unele de pe FYMAA sa aiba linkuri.
Cam atit despre nesimtiti si da, imi pare rau ca l-am bagat in seama.

P.S-"Daca textele le copiati sau faceti un rezumat puteti indica sursele acestor texte cu note bibliografice si astfel nu incalcati dreptul de autor in sensul legii nr. 8/1996 "(avocatonline)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites