Tuesday, October 5, 2010

CE-AI IN GEANTA?












Share/Bookmark

Parca citisem undeva ca ceea ce ai in geanta te defineste ca personalitate...am citit azi postul lui rebel yell si mi s-a parut haios sa fac si eu testul asta pe mine...desigur, niciodata nu stiu ce am in geanta, dar fac constiincios curat in ea de fiecare data cind mi se pare ca atirna prea greu( odata la doua luni kinda).

Iata deci ce am gasit azi in ea:
creionul de smokey eyes pe care-l folosesc o data la 3 luni, da' sa fie; fo 5, 6 rujuri-de fapt 5 si o trusa de luciuri de buze care au forma de inimioara, pe care nu le folosesc, dar imi place cum arata si io nu ies NICIODATA din casa fara ruj deci iata asta e fetishul meu; un pix, acte, 3 rinduri de chei si multe multe talismane, like a witch ce se respecta; si de obicei si cartea pe care o citesc in mod curent, astazi doamnelor si domnilor va prezentam cartea DACII de Hadrian Daicoviciu.

Ah sa nu uitam mobilul cu fluturas agatat ca sa fiu sigura ca il gasesc prin monstrul de geanta albastra de la Castro pe care l-am luat din Israel cu muuulti bani si care iata, se dovedeste a fi de proasta calitate deoarece dragilor mi se cojeste(pedeapsa de la dumnezeul animalelor ca sa-mi iau genti ecologice de acum inainte).
OMG! Am uitat de parfum.Za piesa de rezistenta....azi am in geanta miniparfumul pe care prietena mea mi l-a adus din preumblarile ei prin lume, un mini Estee Lauder Beyond Paradise, care miroase a mare(si pentru mine paradisul inseamna mareeeeea) Desigur mai am si utilitatile de autoaparare de care nu discut pentru ca nu-i asa, o arma dezvaluita nu mai e arma. Vise frumoase!P.S-desigur dau leapsa mai departe tuturor doamnelor si domnisoarelor interesate

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites