Sunday, May 9, 2010

IDEI PRECONCEPUTE






Share/Bookmark

Am incercat sa ma analizez sa vad ce idei preconcepute am..si am destuule...don't we all?

1-SA MOARA TOTI TIGANII!!!

OK, am stat pe Viilor in Bucuresti, unde clanurile camatarilor fac LEgea, iar patrula de politie ii pazeste pe tiganii burtosi care dupa 10 pm isi trag scaunul in fata blocului si vind droguri. Am mai scris despre asta.

M-am nascut pe Dristor unde, in fiecare primavara, vara si toamna tiganii incercau sa se furiseze la noi in curte si sa fure struguri, lalele, liliac si cam tot ce se putea.

Am stat in Berlin si am vazut tiganii la cersit...the horror.

Si totusi...cel mai bun prieten al meu din scoala generala era George, baiatul bulibasei din Dudesti. Din cauza asta am scapat de la enshpe mii de batai si violuri, avind status de printesa in cartier. Am auzit ca a facut scoala teologica (erau baptisti) si a emigrat in America.
Unul dintre fostii mei iubiti este tigan, frumos, ochi verzi, si pot spune ca a fost una dintre cele mai iubitoare, curate, cinstite si muncitoare persoane pe care am cunoscut-o. Love u A..!

2-ARABII SINT IMPUTITI!

Sincer, nu am inteles de ce se spune asta, avind in vedere ca arabii in proportie de 80% se spala de 5 ori pe zi din cauza rugaciunilor obligatorii, iar in Ierusalimul vechi nu se incepe ziua pina cind trotuarele din fata casei si magazinului nu se spala cu Dettol (un detergent
f. puternic din ulei de pin).

Am inceput sa inteleg totusi de unde le vine renumele prost, dupa ce am vizitat Marocul si am vazut piata in care mincarea era vinduta pe jos, linga cacati.


3-ISLAMUL ESTE RELIGIA RAZBOIULUI.

Hello, islam per se inseamna pace, si chiar este religia pacii....faptul ca oamenii aplica, din egoism, prost principiile inseamna altceva..ca si crestinii de altfel...
Cum le-ar conveni crestinilor daca am spune ca crestinismul este cea mai intoleranta religie? Sa nu uitam splendorile cruciadelor, ale inchizitiei si ale, in general, crestinilor habotnici care cred ca doar ei singuri se duc in rai, ceilalti fiind niste animale care se duc clar in iad.

4-NEGRTII PUT!

Ok, faptul ca toate rasele au mirosuri diferite, in functie de PHul pielii, nu inseamna ca unii put, iar noi aryenii p...dii sintem cei mai floricei.
Din contra, mergeti intr-o zi de vara in tramvai si o sa va desfatati cu un florilegiu de arome care ar face sa moara orice degustator de otravuri.

5-'RE-ATI AI DRACU DE UNGURI!

Asta de la distanta, ma enerveaza cel mai tare. Declar aici cu mina pe inima ca ungurii sint niste oameni disciplinati, cu un simt al onoarei extrem de dezvoltat, seriosi, muncitori si harnici.
Si da, am mai povestit the horror story in care un granicer austriac a vrut sa ma omoare si granicerii unguri-care nu ma cunosteau-au sarit sa ma salveze de la moarte si chiar au facut-o.
Si cind am traversat singura in tren pusta maghiara si veneau controlorii din juma in juma de ora sa-mi aduca ceai, patura si sa ma intrebe daca nu mi-e frica.
Si am mai zis, da, ca cei mai misto practicanti de buddhism pe care i-am vazut la lama Tanpai sint unguri.


6-NEMTII SINT RECI


No fucking shit? Nemtii sint cei mai calzi si dezinteresati oameni, care iti sar in ajutor fara sa astepte nici un cistig material, desigur DUPA CE te-au cunsocut si te-au pus la incercare ca sa vada daca esti de calitate.


7-JIDANII SINT ZGIRCITI SI TI-AR LUA PIELEA DE PE TINE

Imi pare rau sa contrazic mitul atit de adinc inradacinat, dar eu am prieteni, care mi-au devenit prieteni imediat, fara nici un interes, si m-au ajutat cu tot ce am avut nevoie, de la casa, la mincare, toale si parfum. Si iubire si cuvinte frumoase si companie. Evreii sint niste oameni extrem de calzi, si de la care cred ca romanii ar trebui sa ia exemplu, pentru ca isi traiesc viata cu bucurie la maxim, fiind constienti ca azi e posibil sa fie ultima zi a lor pe pamint., Very tensegrity!

Si nu, nu mi-am tras-o cu ei (ele).

8
-the last si MY FAVOURITE-ROMANII SINT CEI MAI BUNI SI SPIRITUALI OAMENI DIN LUME ....

HAHA, de geniu...fraza asta mi-au spus-o nu stiu citi. Romani, desigur. Nu dragilor, romaniii sint ori niste nesimtiti care maninca porc, beau tuica pina cad sub masa, si asculta manele in timp ce-si bat cu spor nefasta(cum zice neamtu tiganu) sau daca se apuca sa faca ceva spiritual se cred deja Iisusi incarnati pe pamint.

Nu au bunul simt al germanilor, disciplina ungurilor, inima deschisa a tiganilor, energia negrilor, modestia practicantilor rusi sau curajul israelienilor.
Si da, exista oameni minunati in Romania, si da, eu cred in eroismul poporului roman trasat in ADN, ca nu degeaba bag atitea posturi cu dacii si Vlad si Legiunea si Sumanele Negre, si alti eroi.

Dar pina nu o sa incepem de la a accepta ca sintem praf in fata divinitatii si in fata eternitatii, si ca SCHIMBAREA INCEPE CU NOI, incetind sa dam vina pe guvern, timpuri sau mai stiu eu ce, si sa ne crestem constiinta si constienta cu smerenie, acceptind ca miine, cind vom fi morti nimeni nu va mai sti ce am facut si nu va mai conta decit in fata Vulturului, pina atunci zic, pass.


Pe astea toate le-am crezut si io din carti, pina cind m-am izbit de realitate si am vazut stele verzi...
TOTI SINTEM UNA, celule din corpul comun al umanitatii ADAM HAKADMON.

2 comments:

ADAM HAKADMON sau,...HAADAM...

Despre Legiune...parerea mea difera. Poate sunt subiectiva dar, nu gasesc eroism in a chinui si ucide pe cei fara aparare...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites