Monday, October 26, 2009

PUMNI IN USA LA CEAS DE SEARA

















Era sa mor de inima acu' 5 minute. I was minding my own business...surfing the web and all cind aud soneria. K. La mine nu suna nimeni la usa decit in caz de urgenta majora.Prietenii mei nu sint aici. Cunoscutii mei nu sint aici. Familia mea nu este aici.
Am inteles. M-am gindit ca s-a spart teava ceva, e cutremur. Nu deschid. Peste citeva secunde omu' incepe sa dea cu pumnii in usa furibund.
K... s-a spart teava de gaze zic si pen'ca stau la parter poate trebuie sa-i ajut pe oameni.
Deschid EXTREM de iritata, dar totusi. In fata mea un omulet in costum gri incepe sa-si debiteze poezia
:"Buna seara sint de la biserica si m-a trimis parintele ca trebuie sa platiti contributia."

HA? HELLO? Care contributie?Acum se plateste contributie la biserica cind tata parintele ramine fara bani? Da' biserica nu e subventionata de stat? Aia nu au salarii n all?
I-am raspuns ca ma isterizeaza batutul cu pumnii in usa mea si ca io sint de religie islamica.Si m-am uitat urit. Foarte urit.
Omuletu' s-a facut si mai mic si mi-a zis tremurind-pe bune-'sarumina'.A tulit-o in no time. WTF?

4 comments:

mda...dar pe mine ma luase inima...

:))
Din manualul supravietuitorului de Bucuresti: Celor care cer bani li se raspunde sincer "Nu am marunti."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites