Tuesday, May 26, 2009

A INNEBUNIT LUPUL-AZI CEZAR CULDA


O, da, am orgasm total. Chiar ma gindeam ce mai face my old time favourite Cezarica. Citeam eu cu atentie siteul asta si mi-au cazut ochii pe articolul semnat de Cezarica Culda, denumit evlavios Maestrul - Manifestare a desãvârsirii. Evident, daca nu va prindeti va spun eu ca vorbeste despre EL INSUSI.
O joy!O happiness!O revelation!
El, Cezar, maestrul suprem vorbeste... Dar sa lasam perlele intelepciunii sa se scurga din gura sa sfinta:



"Odatã Yin - odatã Yang, numim aceasta Cale"-YI JING
Mai ales Yin, nu Cezar? Ca pe vremea cind noi exersam Taijiul scolii Chen pe care maestrul suprem al scolii ni-l predase si care maestru a subliniat ca TREBUIE sa-l practicam zilnic; dar tu ne-ai interzis pe motiv ca e prea Yang, si deci vulgar.
Stim, stim ca practici forma YANG (nu Yang as in male force) aia pentru pensionarii de peste 64 de ani cum a zis MA (Dna Li in caz ca-ti mai amintesti)

"De fiecare data când ne pregatim sa practicam, gândurile noastre se îndreapta spre Maestru, multumindu-i pentru ceea ce ne-a învatat, pentru transformarile pe care le-a declansat în interiorul nostru, pentru faptul ca exista."
Se cheama vampirism, dar stiai asta, nu?
"Maestrul este Calea pe care pasim, este poarta catre tot ce este mai minunat. El face parte din fiinta noastra, este perfectiunea dinlauntrul nostru."
OK si cind ma cac to maestru se cheama? Deci sa nu mai dau pe buda?
"Compasiunea si puritatea Maestrului sunt cele care ne ajuta mereu si mereu atunci când ne ratacim în cautarea noastra. Iubirea lui este desavârsita pentru ca el este desavârsit. Maestrul se afla dincolo de Yin si de Yang, el este mereu în centrul osiei ce învârte Roata Yin-ului si a Yang-ului."
Am inteles. Mereu si mereu.Esti desavirsit. Si cind i-ai interzis Anei sa mai practice Kendo tot desavirsit erai sau iti era frica ca iti fura elevi? Sau o considerai prea proasta pentru ca este femeie?

"Atunci când vede Calea, omul superior o urmeaza,
Omul mediu - când o urmeaza când o paraseste,
Omul inferior râde de ea; pentru ca acesta râde - de aceea Calea exista"
Asta e.M-am resemnat.Sint omul inferior pentru ca imi place sa rid.De cei ca tine!

Chiar si atunci când este testat, când aparent Maestrul este nemultumit de nivelul sau, discipolul continua ascultarea, persevereaza în practica. Ascultarea discipolului îsi are radacinile în credinta sa, în folosirea sufletului pentru a întelege. El stie ca mintea si lumea materiala sunt numai aparenta lucrurilor."
Io stiam ca asta cu ascultarea era la voturile monahale, dar ma rog. Ah si la secta aia de s-au sinucis toti..errrr..Wacko?

"Drept urmare se spune ca Maestrul este cel ce cauta discipolul si nu invers. Cerul coboara necontenit spre toate creaturile imprimându-le impulsul de a-si descoperi natura lor interioara, de a-si gasi drumul în viata"
Da ce, ai ramas fara bani?err pardon voiam sa spun discipoli?

"Acum puntea a fost construita. Idealul contopirii interiorului si a exteriorului a fost atins. Practicantul îsi va îndrepta atentia asupra Maestrului multumindu-i pentru gratia sa, pentru sprijinul acordat.
Cezar Culda"
Multumesc, hai nu te supara chiar esti gratios.La fel e si Britney Spears. Si Eva Kent.

P.S-acesta este un pamflet si va fi luat ca atare
P.S.2-si nu te mai enerva cind cineva te contrazice, asa cum ai facut cind mi-ai imbolnavit copilul.Ca faci riduri si nu mai pari asa gratios!
P.S3-un maestru adevarat
P.S.4-tricoul ala cu QOGONG e de geniu.Vreau si eu vreau si eu, e din Dragonul Rosu?

12 comments:

Bună ziua. Am observat că fiecare persoană are o anumită percepție vis-a-vis de calea spiritualității și, din păcate, aceste percepții sunt, de multe ori, contradictorii. Am gugălit după qi gong și-am ajuns la Cezar Culda, apoi la dumneavoastră. Am căutat un mail de contact prin site, dar n-am găsit, motiv pentru care mă adresez pe-această cale și vă solicit unul în eventualitatea unei dialogări viitoare. Mă interesează opinii și cred că opinia dumneavoastră ar trebui s-ajungă și la urechile mele, că deh, se tot zice că nimic nu este întâmplător, iar eu încerc să aflu și de ce nu este așa de întâmplător. Aștept un răspuns de la dumneavoastră.

Toate cele bune,
Alexandru George Dan.

mailul meu e public pe site
cybershamans@gmail.com
eu ii public si pe hateri asa ca nu vad ce nu poti sa-mi spui aici..go ahead

de ce il ataci asa tare pe cezar? mie omul asta mi-a fost de folos sincer. si fiecare suntem aici sa evoluam..din cate stiu eu. fiecare gresim..atata am inteles ca s-au imbolnavit ceva copii..copii se imbolnavesc din cauza parintilor..sau karma lor nu? de l-ai lasat?

mihaela raspunsul tau se afla in postare...nu imi plac fakerii sint aici sa corectez lucrurile im the fucking scourge of god, de aia il atac-ca sa folosesc cuvintele tale, de fapt nu il atac, il expun.Mai lasa gindirea de pink bunny, daca vrei sa evoluezi cu adevarat.Its a war outside in caz ca nu ai observat.

Toată această furie gratuită știi că tot în cârca ta pică, nu? Poate ceva mai multă eleganță-n exprimare nu ar strica.

let me see...ummm...NOT!
btw unde vezi tu furie?it's pure fun

Sunt de acord cu faptul ca sunt multi impostori si ca au si o masa mare de creduli la dispozitie, insa cu Cezar nu ai prea nimerit-o! Omul chiar traieste ceea ce predica, un lucru deloc usor! Acum tu, probabil, ca faci parte din masa de creduli care au in cap o ciorba de practici de tot felul, cu sabii de lumina, arhangeli etc. care se mai si cred mari si tari.
Poate ca ar trebui sa exersezi umilinta, modestia etc. Daca ai avea vreun nivel probabil ca nu te-ai ocupa cu blog-ul (cel ce vorbeste nu stie, iar cel ce stie nu vorbeste zice chinezul)
Ganduri bune!

iepuras de cind a scrie pe blog e ceva ce se bate cu spiritualitatea? nu mi-ai citit blogul nu ma cunosti si sincer parerea ta este absolut insignifianta pentru mine..du-te si te joaca tu dragutule cu cezarica
iar prostiile alea newagere gen lumina iubire si umilinta etc sint bune pentru clasa 0
buh bye now scote-ti putzica din nisipel si joaca-te in continuare cu ea

Nu stiu cine esti, nu vreau sa te atac pe motiv ca-ti ascunzi identitatea, fiindca recunosc ca nu am cautat pe site. Totusi, Cybershaman nu e un nume.
Acum despre Cezarica: chiar nu-mi place ca-l ataci. Omul a ajutat foarte multa lume, si GRATUIT, ani intregi. Totusi, desi inca mai putem fantaza la antrenamentele gratuite de odinioara facute cu el, omul trebuie sa mai si traiasca- si asta se cheama normalitate. Orice papagal ajuns instructor de fitness percepe o taxa, iar Cezar este ceva mai mult, zic eu... chiar daca nu zici si tu- dar omisiunea asta nu-ti face deloc cinste, nici chiar daca ai "revelatia" acum. Stii foarte bine ca asa e, si ai aruncat noroi deliberat.

Cat despre citatele alea... esti riicol... iar comentariile nici macar puerile. Ce credit crezi ca mai ai dupa ce sunt citite niste mistouri de spatele pietii la adresa unor metafore din carti?? La antrenamentele cu el stii bine ca nu e ca la Bivolarian- vorbe ciudate si excrocherie... se face treaba, cu decenta, fara fasoane.

Daca nu-ti declini macar identitatea, cinstit si barbateste, si nu argumentezi o critica prin fapte, nu mistouri si acuze aiurea, mai bine, cu toata diplomatia si fara vreo jignire, ti-as recomanda sa taci.

Subscriu în totalitate la ce a scris D-l Mielu Ciobanu, se pare că l-aţi făcut să tacă pe acest blogger de doi bani . Felicitări !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites