Sunday, July 10, 2011

Programarea Mentală – «Asul din mânecă» al organizaţiei criminale a «Iluminaţilor» (7)



de Mihai Spiridon

Continuăm seria de videoclipuri care prezintă exemple în imagini ale influenţei controlului mental total MKULTRA Monarch asupra unora dintre starurile faimoase de la Hollywood.


Pentru a înţelege mesajul transmis de aceste videoclipuri, iar informaţiile prezentate aici să vă fie clare, vă recomandăm citirea articolelor anterioare din seria „Dezvăluiri Cutremurătoare – Programarea Mentală, asul din mânecă al organizaţiei criminale a «Iluminaţilor»”:



Videoclipul începe cu poza cântăreţei Miley Cyrus, dintr-o reclamă, la vârsta de zece ani, în lenjerie intimă. Dungile negre care acoperă ochiul stâng al fetiţei fac aluzie la controlul mental, arată că emisfera stângă este închisă.


Urmează Suri Cruise (fiica actorului Tom Cruise), care ţine în braţe iepurele alb (programare Disney Alice în ţara Minunilor), cântăreaţa Madonna (programare mentală Disney) fetiţa Madonei pe nume Lourdes (programarea mentală Monarch este ereditară), Cântăreaţa Miley Cyrus împreună cu producătorul Adam Shankman. Interviul televizat cu Ashley Tisdale (o altă celebritate producţie Disney) aminteşte faptul că toţi „copiii Disney” au crescut în acelaşi cartier.


Sunt prezentaţi „Fluturii” (Monarch) Drew Barrymore şi Angelina Jolie pe vremea când erau copii. Ambele cu dezechilibre psihice, tendinţe timpurii de autodistrugere, programare sexuală. Poza face aluzie la controlul Monarch „programare Disney”.


Urmează şi alte poze din copilărie ale unor posibile victime Monarch: actriţele Lindsay Lohan şi Sienna Miller, Jessica Biel şi Scarlett Johansson. Serialul de desene animate „The Simpsons” este suprasaturat cu simboluri Mkultra Monarch.


Videoclipul conţine şi un fragment din „Minority Report” din anul 2010 avându-l în rolul principal pe Tom Cruise. Dialogul aici conţine cuvinte cheie aparţinând simbologiei MKULTRA precum şi o descriere care face aluzie la proiectul Monarch de control mental total bazat pe traume („ochiul păpuşii”, „otravă”, „desfăşurare extraordinară de obiecte albastre”).


„Acei puţini copii care au supravieţuit experimentelor aveau un dar. Eu numesc dar ceea ce pentru ei era mai degrabă o glumă cosmică…se trezeau în noapte din cauza coşmarelor şi nu mi-a luat mult ca să îmi dau seama că aceste crime pe care le visau copiii erau adevărate. Cei mai mulţi dintre ei au murit în ciuda a ceea ce am făcut pentru ei sau, poate tocmai din cauza a ceea ce le-am făcut. Dar nu mai contează. Acum sistemul este perfect, nu?”


„Antrenamentul” constă şi în „jocuri” care au rolul de a întipări în minte trauma: ruletă rusească, ţinerea în apă până aproape de înecare, asistarea la ritualuri oculte satanice.


Un fragment din filmul pentru copii Hocus Pocus, producţie Disney, o are în rolul unei vrăjitoare pe actriţa Sarah Jessica Parker: „aduceţi-i pe micii neascultători să moară”; „veniţi copilaşi o să vă duc departe, într-un ţinut magic; „veniţi copilaşi, a venit vremea pentru jocuri, aici în grădina mea fermecată”.


Se face aluzie la înclinaţiile pedofile ale lui Lewis Caroll, cel care a scris cartea pentru copii Alice prin oglindă.
Într-o secvenţă dintr-un film necunoscut vedem scris: „Copiii modificaţi genetic. Viitorul unei rase umane extraordinare.”


În acest clip sunt abordate subliminalele MKULTRA care apar în diverse reclame şi publicaţii. Sclavii Monarch sunt programaţi ca să ne programeze la rândul lor pe noi, cei care îi privim.

Filmul They Live oferă indicaţii asupra mesajelor care ne bombardează subconştientul şi pe care le regăsim peste tot, în jurul nostru, în societatea în care trăim. Personajul principal din film are nişte ochelari speciali prin care poate vedea unele mesaje subliminale: SUPUNE-TE, CĂSĂTOREŞTE-TE ŞI PERPETUEAZĂ SPECIA, RĂMÂI ADORMIT, NU CONTRAZICE AUTORITATEA, FĂRĂ IMAGINAŢIE, CUMPĂRĂ.


Mesajele care apar în reclame nu sunt atât de subtile dacă ştim la ce ne uităm: reclamă la telefonie mobilă conţinând simbologia fluturelui Monarch, cod roşu, emisfera stângă închisă.


Imaginea cu reclama la Circul Soarelui este foarte sugestivă: ochii hipnotizatorului, iepurele alb (programatorul Monarch), păsări (MKULTRA BlueBird), o umbră ciudată în formă de cruce inversată, culoare de cod roşu, scris cu majuscule CREDE MINCIUNA (beLIEve – „lie” înseamnă minciună şi „believe” a crede).


Videocplipul îl prezintă pe Ashton Kutcher (kabalist, actor, manechin, soţul actriţei Demi Moore) într-o imagine MKULTRA explicită: personalitate multiplă, disocierea minţii, cod roşu în mâna lui Ashton, mesaj „el este omul în comandă”. Urmează apoi exemple de subliminale mai subtile care nu se văd atât de uşor.


Este prezentată reclama la parfumul Armani avându-l ca protagonist pe actorul Josh Hartnet (programare cu pietre preţioase, temă a iepurelui alb din Alice în Ţara Minunilor). Reclama Nike – literele cele mai mari transmit „Fără Inimă, Fără Curaj, Fără Picioare, Am nevoie de oponenţi (culoare de cod galben)”.


Coperta revistei pe care apare soţul lui Beyonce, Jay Z este explicit MKULTRA „Iluminati”. Programarea cu pietre preţioase arată loialitatea cea mai mare faţă de organizaţia ocultă satanică a francmasoneriei „iluminate”. Jay Z (cântăreţ, producător muzical al multor vedete faimoase şi afacerist) are o marcă de articole înregistrată sub numele RocaFella (clanul „iluminat” Rokefeller).


Pe coperta aceleiaşi reviste mai apar cuvintele cheie: „ghicitoarea”, „cel mai bun”, „dependent de joc”, „cea mai nebună şi ciudată treabă a GOP” (GOP – grand old party, înseamnă marea petrecere care durează de mult timp). Cu alte cuvinte Jay Z vrea ca toată lumea să ştie că el este cel mai nebun şi ciudat dintre cei care participă la această „petrecere” a „iluminaţilor” care durează de sute de ani.


Reclamele Peta şi reclamele la lapte Got Milk sunt pline de simbologie MKULTRA (dezumanizare, control mental total, programare sexuală, BlueBird, Monarch). Paris Hilton în reclama la BBQ Burger (programare cu pietre preţioase, disociere, emisfera stângă închisă, programare sexuală)



Imaginile încep cu o secvenţă din filmul „The long kiss goodnight” care face aluzie la programarea MKULTRA a agenţilor secreţi CIA. În acest videoclip este abordat limbajul cu dublu înţeles. Conform definiţiei acesta înseamnă modalitatea de a vorbi prin care se produce confuzie în ascultător, conversaţie ambiguă cu scopul de a înşela, cuvintele care ar trebui spuse în mod normal, sunt înlocuite de combinaţii de silabe fără înţeles.

Elton John într-un interviu din revista Rolling Stones: „este o mare păcăleală dar, atât timp cât publicul se complace în ea, eu sunt încântat să o ofer.”

Johnny Depp la emisunea lui David Letterman („letterman” înseamnă „omul din litere”) discutând despre filmul Public Enemies:


„D.L.: - Deci spui că nu ai văzut filmul.
J.D.: - Încă nu.
D.L.: - Ai fost prea ocupat ca să mergi să îl vezi?
J.D: .- Într-un fel, imediat ce filmările s-au încheiat nu mă mai priveşte.
D.L.: - Deci în mod intenţionat tu nu priveşti producţia finală?
J.D.: - Da, stau cât mai departe posibil, încerc să mă menţin într-o stare de ignoranţă cât se poate de profundă.
D.L.: - Păi atunci ai venit la locul potrivit. (acum David face nişte gesturi simbol cu mâinile). Motivul ar putea fi starea ta de nesiguranţă?
J.D.: - Nu îmi place să mă privesc. Prefer experienţa. Participarea la film e interesantă, filmările îmi plac. Dar apoi, după ce s-a încheiat, el este acolo în centrul atenţiei. Înţelegi ce vreau să spun?”


Marea majoritate a starurilor care suferă de personalitate multiplă nu îşi urmăresc propriile filme. Din moment ce producţiile sunt pline de teme MKULTRA este posibil ca victimele Monarch să nu îşi amintească că au participat la crearea filmelor. O altă variantă ar fi că alterul de pe ecran le readuce în atenţie amintiri reprimate.


Videoclipul conţine secvenţe din filmul „Secret Window” cu referire la programarea mentală:


„Tu nu exişti. O, ba sigur că exist domnule Rainey, exist pentru că tu m-ai creat.” (oglindă, disociere). „Mi-ai dat un nume şi mi-ai spus tot ce vrei să fac.” (culoare de cod verde, galben, distrugere, emisfera dreaptă închisă). „Am făcut toate acele lucruri în locul tău. Care este motivul adevărat pentru care am venit la tine? Pentru ca să termini povestea. Exact.”


Filmul „Lady in the water”, cuvinte cheie MKULTRA: vindecătorul este programatorul, singurul capabil să le „vindece” pe victimele Monarch. „Fluture” este un termen standard MKULTRA pentru subiecţii controlaţi mental în cadrul proiectului Monarch. „Personalităţile” mass-mediei sunt programatori experimentaţi. Folosirea cuvintelor cu dublu înţeles, a sugestiilor puternice însoţite de gesturi cu mâinile constituie coduri de acces pentru a obţine efectele dorite.


Un exemplu revelator al acestui aspect este interviul cu Britney Spears. Cântăreaţa este intervievată de o „personalitate” din mass-media. Britney este calmă până când cea care îi ia interviul pronunţă în mod accentuat cuvântul „spasm”. Britney continuă ceea ce a început moderatoarea spunând cuvintele „da a fost Dur şi Ciudat”.


În acel moment un alter ego copil iese „în faţă”. Starea de surprindere a cântăreţei este evidentă, de parcă cineva tocmai a intrat în încăpere: „Oh, ciudat” (cuvântul cod de acces) „bună ziua, oh, bună ziua, da a fost o experienţă ciudată”.


Acest alter conţinea amintiri dureroase deoarece Britney imediat începe să plângă. Efectul senzaţional dorit de moderatoare erau lacrimile şi suferinţa dearece interviul era despre despărţirea lui Britney de Justin Timberlake.


Secvenţele din filmul „Girl Interrupted” (actriţele Angelina Jolie, Brittany Murphy, Winona Rider) conţin imagini, conversaţie şi simboluri MKULTRA Monarch: Daisy (programare Disney), pisica din poala Winoney (programare sexuală), aluzie la pedofilie (Brittany), programare de autodistrugere (Angelina). Chiar numele filmului face aluzie la disocierea mentală a victimei („Fata Întreruptă”).


Menționăm și alte filme care fac referire la personalitate multiplă: „Fight Club”, „Manchurian Candidate”, „The Jaket”, „Conspiracy Theory”, „Bourne Trilogy”.


Citiţi şi:
Programarea Mentală – „Asul din mânecă” al organizaţiei criminale a „Iluminaţilor” (6)

O faimoasă cântăreaţă americană a spus NU controlului mental din industria muzicală


yogaesoteric
8 iulie 2011


.






cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites