Monday, February 28, 2011

Jerusalem - Yerushalayim



Share/Bookmark

5 comments:

Frumos. Ierusalimul este fascinant,
de cate ori am fost acolo aveam senzatia ca sunt in alta lume...
Nu se aseamana cu nimic...

Si leit-motivul cantecului :
„De te voi uita, Ierusalime, uitată să fie dreapta mea!
Să se lipească limba mea de grumazul meu, de nu-mi voi aduce aminte de tine,
de nu voi pune înainte Ierusalimul, ca început al bucuriei mele…”
(Psalmi 136, 5-6)

aoleo lasa-ma si tu ca sint in criza de plins de 3 ore pling cu sughituri in continuu si ascult asta si Shema Israel si Mi shebeirach si Avinu si bocesc ca apucata...m-a apucat jerusalem Syndrome(e ciclic) dar rau si nu pot sa ma potolesc....io ma duceam de 2 ori pe zi la Kotel si acum moooor(m_am intors la sfirsitul lui septembrie).Nu rezist fara Ierusalim, nu pot!

Ma bucur sa gasesc si sa ma pot bucura de aceasta exceptionala forma a culturii- muzica evreiasca!
Cu adevarat, acest blog pe care-l administrati este UNUL DEOSEBIT, plin de informatii, mereu actual si dornic sa schimbe cate ceva din realitatea aceasta deformata de cei ce-si inchipuie ca ar fi vesnici,sus cocotati in functii de conducere!

Pe final, fara sa devin fanatic am sa amintesc de un set de versete ale Regelui si Proorocului David:
"Să laude numele Domnului, că numai numele Lui s-a înălţat. Lauda Lui pe pământ şi în cer.
Şi va înălţa puterea poporului Lui. Cântare tuturor cuvioşilor Lui, fiilor lui Israel, poporului ce se apropie de El.(Psalmul 148)
p.s
Pe viitor, datorita uneor cunostinte in domeniul artistic se intrevad sansele sa calatoresc si sa descopar frumusetea acestui oras, a acestu "Pamant Binecuvantat!"
Multumescd din inima pentru postare!
Cu aleasa consideratie,
Zadkielix alias D.M

@bd-imi este imposibil din toate punctele de vedere pentru moment
@zadkiel-multumesc pt frumoasele cuvinte si sa ne intilnim la anul in Ierusalim*urare traditionala* si pina atunci in Ierusalimul din inima

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites