Friday, February 19, 2010

VIESPILE BUDDHISTE DIN IERUSALIM


Mi se intimpla un lucru straniu. Camera in care stau, da in curte, iar deasupra usii mele sint niste tufisuri verzi, unde si-au facut cuibul muuuuulte vispi.
In general ai mei nu suporta viespile si cum le prind cum le matrasesc, dar eu, pentru ca nu am voie-decit in cazuri extreme- sa omor vietati, nu vreau sa le fac nici un rau, plus chiar nu mi-e frica nici de viespi nici de albine, din contra.

De cind lama Tanpai ne-a spus sa zicem mantra pentru renasterea fiintelor in paradis-OM AMI DEWA HRIH-cum vedem animale, am mai scris ca daca vad vreun ciine, pisica ceva suflet de animal pe strada zic mantra. Cu voce tare ca asa trebuie. Lumea zice ca-s nebuna da' nu conteaza.

In fine ce e interesant este ca de cite ori deschid usa intra tone de viespi in camera, ceea ce, cind sint altii in camera, nu se intmpla. Viespile stiu ca vor fi omorite si stau cumintele. Acum, cind ele vin in camera in cohorte eu spun mantra si dupa aia le zic-'acum v-am spus mantra, o sa renasteti in paradisul de vest al lui buddha amitabha, duceti-va ca am treaba si ma biziiti la cap.'

Si ce credeti? Viespile pleaca. Daca peste citeva minute mai intra cite una, stiu sigur ca ea nu a fost la recitarea mantrei, asa ca o spun din nou si viespea pleaca.
Acum sa mai credeti ca animalele/insectele sint proaste.

(rugaciunea din clip incepe la momentul 0:56)



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites