Sunday, February 21, 2010

PEDEAPSA DOMNULUI?



De unde se vede ca evrei, crestini si musulmani, sintem toti loviti de plaga hamsinului, asa cum va zic de fo' saptamina.
Nu trece o ora fara sa aud un prieten care se plinge de dureri insuportabile in corp, la care subscriu....daca mai dureaza mult cred ca o sa incepa lumea sa-si dea in cap pe strada, deoarece toti au nervii riciiti la max.
Ce nu inteleg io, daca hamsinu' e ramasita plagilor din Egipt, de ce e TOATA lumea afectata indiferent de religie?

DIXIT!Cu toate ca e o dulce voluptate, nu-i asa, in a-ti vedea vecinul plingindu-se de aceleasi lucruri si fiind in spume....io am noroc de un baiat de zahar care vinde rozarii linga mine pe Via Dolorosa si care, ca sa ne mai indulceasca amarul cumpara din ora in ora ciocolatele minunate. In ritmul asta n-o sa mor de hamsin ci de supraindopare, precum claponii de Pasti din curtile ciocoiesti d'antart..
I'll keep u posted.

4 comments:

Gata, din noaptea asta ne-au promis meteorologii ca ''se sparge'' hamsinul...Aici la mine, (mai la nord), am iesit dupa masa sa ma plimb si era deja racoare. O placere :)
Pe maine asteptam o ploicica...

Cred ca si la tine s-a racorit.

Si eu am suferit cumplit zilele astea...diminetile stranutam intr-o veselie, la amiaza ma pocnea durerea de cap...

ah ce vesti bune(io n-am televizor)
zile minunate iti doresc!

Nici nu ai nevoie de televizor...

Eu aflu stirile astea ori de la radio, ori, din acest site care,...poate il ai si tu ?

Vezi starea vremii in timp real, si in RO, si aici....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites