Thursday, June 18, 2009

INVALUIT IN FLACARI, UNIVERSUL

















Pretioase ca perlele sint lacrimile mele Mama

cind cad pentru a-Ti slavi frumusetea.

Colorat ca curcubeul este chipul meu
cind imbujorata
cad la picioarele Tale.
Parul tau, riuri de lumina,

ochii tai lacuri de intuneric

ma ghideaza in zbor

pe marea intunecata a constientei.

Da-mi trupul pradatorilor Mama

daca un singur suris iti va lumina astfel fata.

Ia-mi sufletul si arunca-l in iad
daca o raza de extaz
iti va zgudui trupul.
Bea-mi singele Mama

daca o picatura din el se va uni cu Tine.

Vino Mama
sfirseste-mi chinul
de a ma simti fara Tine
in acest univers.
Si daca raiul inflorit
si luminat de ingeri
este fara Tine,
poarta-ma prin visele tuturor

si zdrobeste-ma sub picioarele Tale

ce danseaza distrugind in flacari

acest univers perfect
doar pentru ca Tu il tii la piept.
Hohotele Tale de ris,
vint nebun
suierind prin fumul cadavrelor
ce ard mocnit,
tamiie pretioasa
adusa pe altarul iubirii Tale.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites