Saturday, May 16, 2009

EUROVISION3-HAI ROMANIA?

UKRAINA-M-am inselat la Hadisse-se poate mai rau.Fata asta ne-a aratat cum e intr-un bordel de pe Dudesti. Da'cred sincer ca-i jignesc pe tigani. Ok fata am inteles ca ai pasarica. Nu mi-o mai baga in prim plan..sa stii ca si io am, sic!
ROMANIA-bravo Elena, ai cintat si ai dansat impecabil. Melodie si dans pline de energie.Bravo fata!Frumos!!!
P.S.-boul de la TVR1 a tradus Balkan girls cu BELCHEN GARLS. Made my night. Cui ii mai trebuie sex dupa atita comedie?
UK-melodie classy, de mare angajament. Ce au astia toti cu viorile... se poarta si nu am auzit io? M-am plictisit.Gugalizez pina se termina. V-am zis ca mi-a nascut pisica minca-o-ar mama, 4 pisoi azi?da' de vreme ce ziceti, nashpa sa fie cald asa brusc, nu?
FINLANDA-rap wannabe, show misto cu flacari. Pot si io sa dau foc, pot?Pot?sint cuminte promit, da pot sa dau foc si io la scena?
SPANIA-uLTIMA-mie chiar imi placea de Soraya. Pina acum. Si nici nu m-am distrat asa bine ca la Hadisse sau Ukraina. Deja devin melancolica. Cine o sa cistige, oh cine?
Pacat ca nu am vazut restul, dinainte, ca ma uitam la un film foarte misto, vi-l recomand. THE BANQUET cu Zhang Zi Yi.Pentru iubitorii filmelor chinezesti.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites