Sunday, March 1, 2009

YA MARYAM


Cind am vazut prima oara o hora incinsa intr-o biserica, m-am socat. Veneam din Romania unde si daca rizi iti zic unii ca e de la diavolul, si aflindu-ma in biserica evreilor ce cred ca Iisus este Maschiah- Mintuitorul, am ramas uimita sa vad cum, la un moment dat toti se ridica si se prind de miini in centrul bisericii dansind si cintind plini de bucurie cintarea Domnului. A fost atit de frumos incit mi-au dat lacrimile, nu imi venea sa crea ca se poate cinta si dansa de bucurie in biserica. Biserica se afla in Ierusalim si tine riturile identice celor de pe vremea lui Iisus, se numeste Emmanuel, numele secret al lui Iisus asa cum apare in Biblie si se afla la Sion's Gate, daca aveti drum pe acolo.
Pentru ca in Orientul Apropiat Dumnezeu si Maica Domnului sint celebrati cu bucuria vietii, mai jos puteti asculta si dansa pe un cintec al lui George Wassouf, o cintare sacra numita tarneemi-YA MARYAM


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites