Thursday, March 5, 2009

BEBE

Bebe a facut crize la postul cu Israelul de Paste ca cica l-am facut sa nu dea bine. Eu i-am zis ca din contra, l-am promovat. Asa ca din dorinta de a respecta adevarul istoric i-am promis ca scriu un post despre el. Bebe, asa cum ma asteptam a zis NU. Stiu ca e terifiat.
Bebe a fost cel mai bune elev al meu la Tensegrity. Foarte aplicat lucra zilnic toate tehnicile si chiar traia ca un luptator. Pina s-a produs inevitabilul si am devenit iubiti. De atunci bebe a inceput sa scada practica si sa ma prade pe mine in mod subtil, dovedindu-mi ca este un pradator impecabil si un stalker de exceptie.
Eu il iubesc pe bebe pentru ca bebe stie sa asculte. El este si un excelent mesager al Spiritului, care in momentele de criza aude fara gres vocea emisarului si transmite exact ceea ce trebuie stiut.
Bebe are un umar fooaaaarte mare, pe care eu ma sprijin de cite ori am nevoie de un prieten.Si ma asista in majoritatea intreprinderilor mele grele vrajitoresti, pe planul pe care poate.
Bebe este gelos si ma face curva pentru ca eu iubesc multa lume.Dar pina la urma, pentru ca stie ca sintem warrior-travellers calatoreste cu mine pe marea intunecata a constientei.
Bebe este lenes si nu are chef de nimic cind eu nu il imping de la spate, ceea ce s-a dovedit o excelenta campanie de marketing pentru trasul energiei. Dar de cind m-am prins bebe pune osul la munca cind nu fute travianul.
Si mai presus de orice bebe este iubitor, tandru si minunat. Cind nu e porc, nesimtit, scirba si jegos.
Bebe te iubesc!



1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites