Saturday, December 20, 2008

TANTI ALEXANDRA BADEA ABEREAZA



Cu greu si cu ochii intredeschisi, bagind cafea in sistem ca sa rezist plictiselii de moarte generatoare de somn alinator, am reusit sa citesc orgasmica carte(cacofonie dorita) a lu' tanti alexandra badea lisette, intitulata pomposo-self important "Viata in sfere indepartate pamintenilor". Acu' sa fiu sincera. Pe tantica alexandra badea si lisette nu am putut s-o sufar de prima data de cind am vazut-o la o initiere de gr3 Reiki, la domnul Dumitru Hristenco, care ii preda. Tanti era foarte ocupata de parul proaspat vopsit blond si casca supusa dar vadit plictisita de ceea ce se intimpla acolo. Nu mai zic ca o alta tanti mesteca ciunga, si am rabdat, am rabdat pina cind am inceput sa urlu la ea ca atita nesimtire la INITIERE DE GRADUL DE MAESTRU nu am vazut. Tanti a fugit repede in bucatarie sa scuipe ciunga, speriata probabil ca isi va pierde diploma, nu de alta. Deci sa revenim a nos moutons. Dupa initierea de gradul 3 pe care a trecut-o cam cu atitudinea cu care io ma duc la mall-ah, ba nu- ca io sint entuziasmata de vitrinele cu becuri mici micutze si sclipicioase, pe cind tanti abia astepta sa tisneasca in masina in care o astepta un baiat mai tinar si dragut(nu am nici o problema ca si mie imi place carnea proaspata), asa deci DUPA initiere, am vazut-o pe tanti la diverse emisiuni la teveu. Ce m-a enervat la maxim a fost faptul ca povestea ea acolo cu o falsa modestie mieroso-scirbavnica cum s-a nascut ea cu aptitudini deosebite-atunci ce cautai fa la Reiki? si cum nu pomenea ea de loc despre faptul ca tot antrenamentul ei provenea de fapt de la Reiki. Intre timp, dindu-si seama ca da bine sa ai si o diploma acolo, scrie si spune din virful buzelor si ca e MAESTRU REIKI. No shit bitch, ca sa fii Sensei trebuie sa si respecti preceptele.
Dar sa nu ne departam de la frumoasa carte. Nu va pot lasa in intunericul nestiintei asa ca pun o frumoasa poza a lu tanti ce troneaza pe siteul ei in constructie. Tanti alexandra badea credincioasa ce face lucrarea domnului si prin antiteza, oare, Maria Cimpina vrajitoarea(de care, pe bune, chiar imi place ca le spune pe fata)-cred ca se observa asemanarea de arsenal,nu? Ambele au icoane, poze cu domnu'Iisus, candele etc.(va urma)

2 comments:

Cata frustrare pe dumneata!!!!!

Asta e un cuvint pe care il folositi pentru ca nu ati inteles ce am scris? Ei, nu.i nimic, exista speranta, astazi persoanele ca dvs pot fi tratate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites