Wednesday, November 12, 2008

DETASAREA DE EGO SI OPRIMAREA FEMEILOR

Stau si ma intreb de ce unii masculi(care nu-si merita numele) oprima femeile? De ce femeile le permit orice?De ce forta socializarii nu este inteleasa ca fiind ceea ce este-o unealta de manipulare si programare a acestei realitati pradatoare?Imi aduc aminte cum, in 1999 la primul meu grup de practica de la Berlin, faceam pase timp de 2 ore, si nimeni nu-mi adresa nici un cuvint. Pasele erau noi pentru mine si nu intelegeam nimic, dar faceam si eu acolo, ce faceau ei(si chinezii au acelasi stil-in piata mare din Beijing unde se aduna la 5 am grupuri de omaeni care se sau nu se cunosc, daca vrei sa inveti cu un maestru care simti ca iti este compatibil te adaugi grupului si le imiti miscarile, pina cind, atunci cind maestrul vede ca esti dedicat, te baga in seama-da'poate dura muuuuult). Anyways dupa un an de practica mimetica intr-o zi mi-am pus curu'jos in mijlocu' practicii si i-am oprit pe toti spunind ca io nu mai fac nimic pina nu-mi zice si mie cineva despre ce e pasa respectiva. Si abia atunci-dupa ce au ris de s-au spart, au inceput sa-mi spuna despre pasa pe care o practicau-pina la urma s-a hotarit sa practicam 2 ore si DUPA practica, la o cafenea sa DISCUTAM despre practica. Ideea este ca trancanelile superficiale si intelectuale nu au ce cauta in practica, dar putem discuta after. Repet, nimic nu poate inlocui energia grupului, dar ceea ce ni se cere este detasarea, starea de martor si taierea egoului. Desigur cu un ego monstruos nu poti practica cu grupul pentru ca mintea tot timpul se baga si critica, iar ego-ul creste. Goliti-va magazia inainte de a intra pe orie cale spirituala. Uitati tot ce ati invatat pina atunci-stiu ca ma repet!Nu inteleg nici de ce femeile continua sa fie oprimate. Asa cum am scris si ieri in multe cupluri chiar intelectuale aici, in Rominika si nu numai, femeile sint sfatuite sa taca ca sint proaste, abuzate, lovite, oprimate, ele fac tot in casa-calca, spala, au grija de copil, munesc la job si mai tre sa si futa animalul. De ce se intimpla asta?pentru ca energia femeilor este temuta. Pentru ca in momentul in care femeia se trezeste nimic nu ii sta in cale. Pentru ca ei, barbatii(cei slabi si nesiguri de pozitia lor in lume) se simt amenintati. Si mai ales poentru ca femeile o permit. De ce va dati energia gratis unora care chiar nu stiu ce sa faca cu ea?Nimeni nu face nimanui nimic, cu atit mai putin unui luptator. Noi permitem sa se intimple totul, noi creem lumea din jurul nostru cu Intentia noastra, si o influentam tot cu ea. Fetelor, wake up!

1 comments:

Daca erai o eleva fidela a gurului Mucii ai fi stiut ca vorbim 2 ore si apoi mai vedem ce e si cu practica asta, poate punem mai bine de o ciorba.Dar se pare ca il dezamagesti din nou...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites