Tuesday, January 18, 2011

GERMAN WINGS


Share/Bookmark

Inspaimintata de povestile de groaza cu Wizzair care pierd bagajele in mod frecvent si sint mitocani cu pasagerii, sau cu Blueair ale caror aeronave stau sa se prabuseasca, cind nu intirzie cite 2 zile abandonindu-si pasagerii prin lume, ma asteptam la o calatorie terifianta(cu toate ca in secret speram la mai bine ca deh, nemti) cu German wings.

Well, in primul rind surpriza neplacuta ca aeroportul Baneasa e mic si lumea nu are unde sta, s-a mai atenuat cind am gasit totusi locuri pe undeva prin spate.
Baiatul de la security check m-a lasat chiar si cu sticla de parfum (Versace-Blonde din care mai am un milimetru ca nu se mai fabrica), dupa ce mi-a confiscat kerisul, care culmea, stia ce este si s-a extaziat in fata lui(destept baiat).

Surpriza, fix la ora anuntata German Wings a decolat si am plonjat in superscaunul meu pentru grasi, in care m-am intins ca o placinta(yeah). Scaunele de piele(OMG?)f comode, iar insotitorii de bord, doi tipi si o tipa, extrem de politicosi, simpatici , nu ca acriturile babe de la Air Italia si Air France.

Ce sa spun? In afara de faptul ca fiind low coast a trebuit sa-mi cumpar apa( pe care baiatul zimbitor mi-a servit-o cu lamiie intr-un pahar fara sa-i cer asta), zborul a fost super misto si lumea excelenta.
Un mic incident am avut pe aeroport cind exact in fata mea(god, why me?)i-au oprit pe unii de la a intra in Germanica, tipii fiind ceva arabi sau turci.

M-a mirat si existenta ghiseelor in care ni s-a controlat si cerut pasaportul, ceea ce pe Tegel nu exista. In fine recomand cu caldura si ca de obicei sint o fana a calitatii germane. SI daca sinteti interesati pina la sfirsitul lui ianuarie au niste reduceri tari de tot, aici.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites