Monday, November 15, 2010

ROMANIA MAGICA-VALEA OLTULUI








MANASTIREA TURNU

PAVILIONUL CENTRAL-CALIMANESTI


VALEA OLTULUI








Share/Bookmark

M-am intors ieri dintr-o calatorie magica in Romania.
La invitatia unui prieten din CLuj am plecat impreuna cu prietenii mei la el, ca sa asistam la un concert cu o trupa draga mie, MY SLEEPING KARMA-nemti of course- ce cinta o muzica fff interesanta (psych rock?), de visat ce iti schimba imediat punctul de asamblare.



Am plecat prin Pitesti si de la un moment dat am inceput sa vad niste peisaje parca scoase dintr-o carte de povesti-marturisesc nu am mai fost de cind eram mica pe Valea Oltului-Alutus, cum ii spuneau stramosii nostri.
Cel mai mult m-a socat zona Calimanesti-Caciulata, care, credeam io este o chestie unde se duc mosii la bai si proceduri de mosi.
Wrong! Foarte putine locuri sint atit de frumoase, iar energia este dulce, dar si puternica, de parca in citeva secunde ti se sterge orice suparare si te regenerezi.
Din pacate nu am avut aparatul de fotografiat la mine, asa ca unele poze le-am luat de aici, iar altele de la prieteni.

COZIA


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites