Monday, November 15, 2010

ROMANIA MAGICA-PODUL DE PONTOANE VS.CLUJ







Share/Bookmark

Dupa ce am zburdat si ne-am fericit pe Valea Oltului, ca vintul si ca gindul am trecut spre Cluj.
Dar...surpriza....spre Alba Iulia am inceput sa incetinim si ne-am oprit din cauza unui mare cirnat de masini in fata noastra...dupa o ora in care nu am stiu ce s-a intimplat, am aflat misterul..podul peste Mures avea buba, drept pentru care am fost fortati sa trecem peste un pod de pontoane, construit de militari-the horror:


FAcind search pe net am vazut ca aceasta problema dureaza deja de 2 luni, alo primaria ce faceti???????

Mai departe, deja enervati si obositi si iritati am trecut prin Aiud: era noapte deja la 5 jumate si surpriza, acest oras parca era desprins dintr-un film american despre orase fantoma. IN nici o casa nu era lumina, totul parea parasit, pustiit, de parca toti locuitorii, ca si mayasii din vechime, au disparut brusc in a doua atentie, lasind oalele pe vatra si paturile desfacute.REALLY WEIRD!
Cu puteri refacute de groaza am bagat mare si la 20 de km de Cluj, cind vedeam lumina de la capatul tunelului, surpriza.......alt cirnat, alta oprire.
Ce se mai intimplase?Deja era 8PM ora la care trebuia de mult sa fim la Cluj, dar spiritele ingrijorate probabil de vizita noastra planuita la Hoia Baciului au decis altfel-partea noastra de drum, tocmai se prabusise cu citeva minute inainte de a trece noi, si acum politia devia traficul doar pe o banda.

Am decis sa recurg la masuri radicale si dupa ce am intonat rugaciunea SFINTULUI PATRICK, ca prin minune drumul s-a eliberat(folositi-o oricind aveti probleme pe drum, garantatat o sa va ajute)


IN sfirsit am depasit momentul critic si brusc, s-au aprins luminitele de Craciun...Clujul de pe dealul Feleacului se vede ca pomul de Craciun, ca Ierusalimul noaptea, ca cerul plin de stele....m-am indragostit pe loc de acest oras magic si frumos.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites