Saturday, June 27, 2009

NUME SPIRITUALE

In afara de numele de botez ce ni se da imediat dupa nastere, nume important pentru ca pe crestini ii pune sub protectia unui sfint-sau asa ar trebui, daca nu ne gindim la nume ca Medalion si ALimentara-numele de botez este important si pentru ca ne pune in legatura cu ingerul de botez.


BTW, offtopic, daca va intereseaza sa va calculez numele, talismanul si mantra ingerului personal-inger gardian-ce va este atasat la nastere, let me know.

Dar in viata mai ales cind incepem un drum spiritual este bine si recomandat sa ne gasim noul nume, ce face parte din traditia spirituala la care am aderat.Acest nume, calculat dupa data de nastere si vechiul nume este noua noastra mantra, sunetul interior divin al inimii, care va distruge vechile tipare energetice si va arde karma veche, propulsindu-ne intr-o noua viata apropiata de telul pe care l-am ales.

Ca vindecator/shaman/yogin/luptator etc, nici nu se concepe inceperea unei vieti noi fara noul nume atasat.

Acesta nu cuprinde numai vibratia ce ne trebuie pentru a ne modifica vehile obiceiuri si a face loc noului, ci si noul tel in viata care difera de la persoana la persona.El este ales de noul maestru spiritual, sau ca in traditia noastra shamanica de tine personal, daca esti visator si il poti auzi in visat, sau de un coleg de grup ce este visator si doreste acest lucru.

Am intrat intr-o noua viata in 1999 cind mama a chemat din Tibet calugari budisti ce au asistat-o pe sora mea pe patul de moarte. Atunci am devenit budista si maestrul de atunci mi-a calculat noul nume in functie de foarte multe date, printre care si fengshui-ul vibratiei.Pot spune cu mina pe inima ca viata mea nu a mai fost aceeasi de atunci, si parca mi s-a luat o ceata de pe ochi.

Cind am inceput sa practic tensegrity am primit unul nou, si avertismentul ca numele se schimba odata ce progresezi-de altfel nu avem voie sa stam intr-un loc mai multe de 6 ani si nici sa pastram acelasi nume mai mult de aceeasi perioada, deoarece riscam sa devenim stagnanti, iar telul luptatorului de a fi liber depinde si de fluiditatea sa.
De curind mi-am schim bat din nou numele pentru a evita influenta magica nefasta a unor'prieteni'.

Asa ca dragilor daca doriti sa va schimbati viata schimbati-va numele si goliti-va bagajul interior pentru a face loc noului.
Daca aveti nevoie de asistenta in aflarea noului nume nu ezitati sa ma contactati.

SI pina atunci nu uitati de evenimentul spiritual al acestui weekend, intilnire cu lama Tanpai Rimpoche in Bucuresti. Amanunte gasiti aici

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites