Thursday, June 25, 2009

LEAPSA PISICEASCA




































De la
Lamaie o leapsa pentru iubitorii de pisici. Postati pe blog o poza cu pisica, imbracati intr-un tricou. Ce cistigati? Vedeti pe HOTCITY.
Pentru ca a mea Kiki Neko Hime ( o, da nostalgii de desene animate Myiazaki-ene) a nascut dupa ce intr-un mod parsiv a fugit printre picioarele mele si a stat afara cu motanii 3 zile, am de dat doi pisici-sint cei alb cu negru, doua fetite, jucause si cu blana pufoasa. Pe Zorro am facut-o vedeta, e in poza a doua. Cealalta, Falcor pare un mic dragonel paros.
Daca le vreti pentru a le iubi, dati-mi un email pe cybershamans@gmail.com

2 comments:

Puteai sa o castrezi ca sa nu fete, sunt destui pui pe strada pacat ca nu va ganditi si la ei, mare pacat.

cine ti-a zis ca-i las pe strada?pisica tre sa fete un rind de pui si p;orma se castreaza
mersi totusi de raspuns
vrei un pui?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites