Monday, November 15, 2010

GUVERNUL NE OMOARA COPIII!!!

Share/Bookmark

SEMNATI PETITIA!!!



Spune NU drogurilor in Romania - Etnobotanice si nu numai - Salveaza tinerii Romaniei!


Revin cu o adaugire la postul dinainte, caci am gasit ceva interesant cautind pe alte bloguri -parerile altora despre consumul FORTAT -legale, deci nu-i bai-prin care copiii nostri sint momiti prin magazinele ce sint EXACT PE DRUMUL SPRE SCOLI SI LICEE, sa consume droguri ucigase frumos impachetate ca sare de baie si chestii legale, care-nu-i asa-sint legale-II UCID MAI REPEDE DECIT HEROINA SI COCAINA.
DROGATII CU HEROINA SI COCAINA SE FERESC DE LEGALE, ATENTIE...OARE DE CE?????

De pe acest blog am luat urmatorul material:

Ei bine, aceasta substanta vanduta LEGAL in celebrele ”Spice-uri” a facut
in ultimele zile, 5 morti in Bucuresti. Asta din mortii stiuti. Ei bine, cineva
cu cateva posturi in urma, imi spunea cum trag eu ROMANIA in jos prin
postul meu ”neinformat”

Sub numele de ”Special Gold” acest praf nu este altceva decat SARE DE
MARE AROMATA(oare cu ce?-nota mea). Prin pisarea ei s-a obtinut acel praf, care se vinde in SPICE-uri cu pretul de 50/60 RON pliculetul ! Acest praf, INJECTAT,PRIZAT, are efect devastator asupra organismului si asupra sistemului nervos. Inca un semnal de alarma pentru autoritati, si mai ales pentru
PROSTANACI ! Pentru parinti, un semnal de alarma
ar trebui sa fie lipsa poftei de mancare prelungite, dilatarea pupilelor,
varsaturi si stari accentuate de depresie.

Cel mai periculos mod in
care poate fi folosita aceasta substanta este INJECTAREA
Efectul fiind mult mai rapid decat in cazul prizarii.

Personal acum, asa cum spuneam si in postul din acel link, inteleg
curiozitatea si dorinta de a incerca lucruri noi, insa nu am sa inteleg
PROSTIA si incapacitatea unora de a intelege ca ceea ce se vinde in
acele locuri, nu sunt altceva decat diferite substante chimice care
consumate in anumit fel, iti da impresia de euforie/halucinatie sau
mai stiu eu ce.

Insisi consumatorii acestor lucruri admit faptul ca
EFECTUL este de SCURTA DURATA lucru care ar trebui sa ii puna pe
ganduri facand o paralela intre adevaratele droguri si acesti
”substituenti” care se vor. Si mai grav, nu e ca se consuma, ci ca
SE MOARE din cauza ca autoritatile nu se misca asa
cum ar trebui si sa treaca acea lege mai repede prin Parlament.

Si comentarii foarte interesante:


1-Special Gold = sare de baie aromatizata => modalitatea lor de a scapa de orice consecinte legale, sunt naivi cei care cred ca asta este cu adevarat.
Substanta activa din praful vandut in shopuri este mephedrona (4-methylmethcathinone), dupa parerea unora derivat de metamfetamina, dupa altii nu, nimeni nu stie sigur din nefericire.

Parere pur subiectiva (si sper sa ma insel) dar imi este greu sa cred ca aceasta substanta va fi scoasa din legalitate, intrucat industria din care face parte este una de 40 milioane Euro pe an (2009). Pe langa asta, substanta este usor de inlocuit cu altele asemanatoare (ex. flephedrone).

Fie ca are sau nu efecte negative (fizice) vizibile asupra consumatorilor care o apara atat de invederat, cred ca sunt putini cei care pot contesta efectele negative sociale (individuale si in masa). Nu cred ca va duce la disparitia tarii, dar nu va contribui in niciun caz la ceva bun.

Toti descriu cat de rau s-au simtit, n-am vazut insa prea multe comentarii din care sa reiasa cat de multi bani se duc pe asta, cat de putine prietenii veritabile mai raman pe parcurs, cate conversatii coerente si cu un minimum de “esenta” se mai pot purta dupa consumarea zilnica (sau pe aproape) a prafurilor din shopuri.

Unii cred ca e mai ok asa decat sa se consume “drogurile clasice”, dar serios vorbind, macar la amfetamine sau cocaina (substantele cele mai apropiate) nu aveau acces chiar atat de multe persoane. Plus ca in privinta acestora exista documentatie stiintifica, valoroasa mai ales pe termen lung, despre efectele pe care le au.

Sunt de acord cu cei care spun ca fiecare face ce vrea cu viata lui, din pacate insa, multi nu au inca de la inceput (sau dispare undeva pe parcurs) capacitatea sa ia decizii rationale, sa puna in balanta tot ce ii afecteaza, si sa pastreze un echilibru, de aici consumul iresponsabil si raul aferent acestuia.

M-as bucura sincer sa fie interzisa aceasta substanta, mai mult mi s-ar parea extraordinar sa se inchida si toate magazinele in sunt comercializate toate “legalele”, dar n-ar fi nici macar asta o masura definitiva care sa puna capat fenomenului. Cantitatile industriale cumparate pana acum nu vor fi pur si simplu aruncate doar pentru ca nu mai sunt ilegale, vor trece pe piata celorlalte.
Concluzia: oricum ar fi, e cam tarziu sa mai fie bine.



2-sunt si eu eu consumatoare de “magic” de aproximativ o luna,recent am incercat “special gold”,dau senzatii frumoase amandoua si sunt destul de puternice,mai ales “special gold”….dar chiar nu se merita! ce efecte secundare au..nu sunt sanatoase deloc,nici macar nu sti din ce substante sunt facute…te lipsesc de sentimente,de placerile reale ale vietii…inainte de a incerca prafuriile astea 2 am prizat mult timp cocaina,si nu se compara!
este de o mie de ori mai sanatoasa.organismul o accepta altfel! pt cei cu banii in special o spun: nu mai prizatii porcarii legale! un consumator adevarat se respecta…eu dupa toata experienta cu legalele am ramas tot la varianta clasica a drogurilor…pacat intradevar ca noi cei care stim,nu putem face nimic momentan pt inchiderea magazinelor…



3-Special Gold nu iese la analize
Stiu asta pt ca frate-miu de 21 ani se drogheaza de cava timp cu kktul asta si numai saptamana asta a facut 2 prostii mari cat el: sambata trecuta dupa o supradoza (cred) a ramas cu pareza faciala, i s-au inclestat gura si toti muschii fetei, nu a putut vorbi cca 24 ore, l-au dus ai mei la Urgenta unde nu i-a iesit nimic la testul de urina…si el era praf…era pe lumea lui, ii cadeau pantalonii jos si nu simtea, mergea impleticit, privirea aia de vaca dusa la taiere…

Acum, miercuri, deci la cca 5 zile de la pareza faciala( care a fost tranzitorie si s-a recuperat) a disparut din nou de acasa de ieri( azi e joi, el a disparut ieri -miercuri), ai mei sunt disperati, nu stiu unde se afla, e plecat si cu taxiul( e taximetrist, deci vedeti in ce masini urcati) de la firma, nu rasp la tel( e inchis). Luna asta este a 3 oara cd dispare de acasa, noi banuim si ca e traficheaza…in fine….nu avem ce-i face.

Va spun doar ca provine dintr-o familie organizata, cu 2 parinti muncitori, frati/surori cu slujbe bune si toti cu studii superioare…lui nu i-a placut insa cartea si anturajul dubios in care a inceput sa se invarta l-a indepartat de noi si de toate valorile familiale.


Atentie toti cei care credeti ca viata e frumoasa numai dupa ce consumati rahaturi de-astea!!! Problemele nu dispar, raman aceleasi dupa ce trece efectul drogurilor voastre!! Nu rezolvati nimic, ci ii omorati psihic pe cei din jurul vostru.
Maica-mea care e diabetica si tata care este bolnav cu inima si cu intestinele, in loc sa stea linistiti acu ca vine Pastele, plang si tremura ca nu stiu unde le este copilul crescut cu atata drag.

Eu, ca sora mai mare l-am ajutat cu tot ce-am putut, cu bani, cu haine, cu etc, el este si bolnav de tbc( si inca sub tratament) si trebuie sa-si ia zilnic medicatia, este un copil, frate iubit si sustinut, a avut tot ce si-a dorit( nu excese, dar strictul necesar), o familie iubitoare, o casa calda, o mancare buna intotdeauna, sprijin moral pt boala lui pe care o are de 1 an…..Acum este in cardasie cu tigani, cu traficanti, cu nici noi nu stim ce…

Lasati naibii drogurile astea ca nu va ajuta cu nimic, ganditi-va ca aveti o familie care sufera, care nu poate dormi noaptea cand voi sunteti praf….


4-Ca sa nu o lungesc concluzia la care am ajuns este ca daca nu se face repede ceva in legatura cu rahaturile astea, generatiile curente si viitoare vor fi afectate intr-un mod ireversibil. Situatia e tragica si spun asta din proprie experienta, tocmai am evitat probabil ce probabil ar fi fost cea mai mare greseala din viata mea si asta numai pt. ca am fost tot timpul un om cu capul pe umeri care respecta substantele si totusi am fost usor pacalit.

Care are impresia ca sunt droguri “legale” si din cauza asta sunt mai slabe decat o coca, meth, heroina sunt complet naivi. Nu cautati la noi, cautati ce spun consumatorii mai vechi din Anglia, mi se pare incredibil ca intr-o societate cat de cat civilizata sa se aiba acces atat de facil la niste lucruri asa de nocive.

Eu am o varsta, un caracter si o experienta, mi-am dat seama de problema si am rezolvat-o, insa m-a facut sa-mi dau seama cat de puternice si potente sunt substantele astea, cat de usor pun controlul peste tine. Si apoi sa ma gandesc ce as fi facut in situatia asta la 15-17 ani intr-un grup de prieteni teribilisti. Tragedie.

Ce naiba sa mai zic, sunt complet oripilat. Frate, daca dependentii adevarati de droguri de care tuturor ne este frica spun ca se feresc de astea si ca prefera sa bage heroina si cocaina (si ii inteleg) cum naiba sa mai aperi prafurile ? Care din voi credeti ca sunteti “in control” nu o sa aveti idee cat de pierduti sunteti pana nu va detoxifiati si intrebati sincer niste oameni nepatati daca s-a schimbat ceva la voi.

Marijuana si Hasis-ul sunt niste jucarii placute, alea chiar sunt droguri light si se pot compara cu alcoolul, chiar in multe cazuri cred ca ar fi de preferat. Va rog din suflet sa nu credeti ca rahaturile vandute la noi ca “legale” au vreo legatura cu asa ceva. Mi se falfaie complet de ce va pacaliti voi ca lumea se sperie de la stiri si ca de fapt nu e nici o problema. Problema e ca la stiri nu se prezinta magnitudinea problemei.

Nu merge cu frumosul, este o problema care tine de protejarea natiunii, nu mai exista lege si abuzuri aici, trebuie inchise cacaturile astea, postat cate un politai care sa ia in evidenta toate datele personale ale oamenilor care cumpara, posibilitatea de a cumpara doar cu reteta sau hartie de la o asociatie de botanica sau mama masii, orice ca sa se impiedice treaba asta.

Drogurile asa cum erau ajunsesera la o oarecare stabilitate. Cocaina de ex. prea scumpa, e greu sa ajungi la ea daca nu esti in unele cercuri si in capul tuturor se stie ca este o substanta periculoasa. Asta inseamna ca era consumata doar de cei cu un anumit “profil” (nu judec, este alegerea lor).

Daca o substanta comparabila poate fi gasita ieftin si intr-un magazin nu mai exista acea regulare, o poate lua orice adolescent sau batran mai curios, care nu are nici un fel de pregatire in ale drogurilor si nu are pic de respect vis-a-vis de puterea lor. Asta este tragedia, o persoana mai naiva care nu a avut “scoala” ilegalelor intra pe astea si nici nu-si da seama cum se schimba si se distruge, i se pare ca este totul normal, ca ceilalti au o problema si ca este in control.

Deja m-am plictisit de scris, imi este imposibil sa explic cat de tragica este situatia. Luati si va filmati voi astia care trag prafuri legale sub deplin control si daca nu vedeti diferenta, deja sunteti plecati prea departe, e nevoie de o interventie. Restul, poate va dati seama si puneti stop asa cum am pus si eu.

Nu credeam vreodata ca o sa ma pacaleasca asa ceva, mai ales dupa ce am incercat (rar, la ocazii) cam orice ilegal inafara de injectabile si m-am putut abtine relativ usor de la un consum frecvent. Asta m-a facut sa cred ca pot controla mai orice. Mare greseala.

N-aveti idee cum ma simt de ex. acum fata de prietena mea care o vedeam ca plange singura si nu puteam sa inteleg ce-i cu dansa, doar ma purtam super frumos cu ea, glumeam, eram iubitor, toate erau ok in mintea mea. Si atunci care naiba e problema ei de sta si ii curg lacrimile in liniste fara sa-mi spuna nimic ? Suna familiar ? Ei bine, am inteles dupa ce m-am linistit, si eu cred ca as plange daca as vedea persoana care o iubesc cum se schimba si nu o mai recunosc .. si nu am ce face in legatura cu asta pt ca persoana nu realizeaza ca e o problema.

Nu stiu inca cum, dar trebuie oprita treaba asta inainte sa devina o epidemie cum s-a intamplat cu meth-ul in US.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites