Saturday, June 23, 2012

NOPTILE DE SINZIENE











Am vorbit ieri cu o buna prietena din Suedia si mi-a spus ca la ei(in cercurile ezoterice) se pastreaza doua traditii-cea impusa de biserica si suprapusa peste vechea sarbatoare pagina, ce se tine de Solstitiu-21 iunie-si cea Asatru, care corespunde cu a noastra, pe 24 iunie, sarbatoarea vechilor zei, in care se deschid cerurile si la lumina lunii fapturile magice joaca impreuna cu oamenii, slavind fortele naturii.

Pentru ca, asa cum am mai scris demult eu chiar am auzit ielele cintind intr-o noapte magica de sinziene cind baiatul meu avea citeva luni, stiu ca se poate(si da, exista si mos craciun-e Odin)

Va doresc tuturor o noapte magica si plina de farmec!

Mircea Eliade - Noaptea de Sanziene

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites