Tuesday, May 15, 2012

KARMAPOLICE-ASTAZI RAUL PETRISOR SI SCOALA MISTERELOR




Am publicat mai demult un clip luat de pe youtube (last time I checked youtube era la liber) si astazi domnul raul petrisor ma ameninta ca am furat materialul de pe blogul lui-probabil voia doar sa-si faca publicitate pe blogul MEU, eu nu obisnuiesc sa citesc blogurile impostorilor

Dar sa vedem cine este raul petrisor. Un domn grasut, care imbina stiinta cu spiritualitatea, sau kinda, asa cum se prezinta de obicei, mai pe scurt un baiat care si-a cumparat multe diplome prin strainatate si acum preda prostilor (in afara de cele zece mii de sisteme reiki-lucru specific celor nesiguri pe ei) hermetism, kabbalah si alchimie, desigur combinate cu nelipsitul shamanism .

DA DRAGII MEI DUCETI-VA SI STUDIATI LA SCOALA DE LUMINA a LUI RAULICA CA SA VA FACETI ALCHIMISTI CABALISTI SI SHAMANI IN CITEVA weekenduri.

Baiatul e(ra) -nu stiu daca mai e- casatorit cu o doamna dintr-o tara ex Urss care se prezinta shamana dintr-o linie shamanica(nu spun nimic despre ea, deoarece nu o cunosc si este foarte posibil sa fie adevarat) dar asta nu inseamna ca printr-un certificat de casatorie devii automat shaman

Ah dar I'm so bored cu pseudo spiritualitatea din Rromania ca aproape nu am scris articolul, dar, nu raspund prea bine la amenintari si acuze, asa ca raul este la karmapolice, si stiu dragutule ca o sa ma ataci dar guess what? Nu-mi e frica

Tine-i in sclavie pe prostii carora le iei banii.Marea fraternitate de lumina. How lame is that

Ah inca ceva stii ca daca nu esti de religie iudaica nu ai transmisie autentica la kabbalah decit asa la misto, nu?

Dar I guess ca daca altii te-au fraierit pe tine continui si tu lantul amintirilor..aaa minciunilor newagiste.

Ah scuze trebuie sa dau sursa pozei de pe rasunetul.ro(va recomand chiar sa cititi articolul s-ar putea sa aveti o surpriza).

P.S.-Acest articol este un pamflet si trebuie luat ca atare

2 comments:

de astfe de exemple este lumea plina... Nu vreau sa fiu sarcastica, dar nici macar nu va fi ultima data când vei fi dezamagita de cei din jur...
Si mie mi s-a întâmplat, chiar astazi... Asa e viata!
Eu te citesc cu drag, deci mergi mei departe cu blogul tau, asa ca si pana acum!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites