Monday, March 26, 2012

PINK MONDAYS-LA FEE ROSE




Astazi mi-am adus de o intimplare de acum 15 ani cind, fiind la manastirea Secu din Moldova in noaptea de Sint Ioan, am auzit ielele, ce, ghiduse, au venit sa joace, chiar sub fereastra mea-e drept chilia unde stateam era la marginea padurii.

A doua zi, exact sub fereastra era un cerc al ielelor, iarba era arsa si florile uscate.
Asa ca dorind sa-mi ostoiesc dorul de zinele roz ce danseaza sub clar de luna in seri nebune am postat aceste imagini....

Va invit sa impartasiti cu noi un cintec, o fotografie, un film, orice ne va face aceasta zi nesuferita de luni, mai placuta, mai vesela, mai pink:




cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

6 comments:

"Prea-multul"...arde .
In apropierea ta s-a deschis o usa .
Esti binecuvantata ! >:D<

Frumoase fee! Interesanta intamplare... Happy pink monday!

@Nima-iti multumesc, frumos spus
@Mirela, multmesc ce frumos

m-am inscris si eu, o saptamana frumoasa! :)

Imagini de basm! Happy Monday! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites