Pepsi Next, alegerea celor nenăscuţi

Comisia de Valori Mobiliare şi Burse din SUA i-a dat de curând undă verde companiei Pepsi pentru a continua să folosească serviciile companiei Senomyx, care produce arome artificiale folosind ţesuturi prelevate de la fetuşi umani avortaţi, scrie lifesitenews.com.

Scandalul legat de Pepsi a izbucnit în 2011, când organizaţia non-profit Children of God for Life a semnalat că Pepsi s-a aliat cu Senomyx. A urmat un boicot internaţional la adresa producătorului de băuturi răcoritoare. La vreamea respectivă, s-a aflat că Pepsi avea multe alte opţiuni la dispoziţie pentru a produce arome artificiale, pe care le folosesc competitorii săi, dar a ales în schimbă să folosească celule provenite de la fetuşi umani avortaţi.

În ciuda documentelor care demonstrează clar parteneriatul cu Senomxy, Pepsi neagă în continuare acuzaţiile care i se aduc. "Pepsi nu desfăşoară şi nu finanţează cercetări care folosesc ţesuturi umane sau culturi celulare obţinute de la fetuşi sau embrioni umani", a declarat Jeff Dahncke, director de comunicare la PepsiCo.

Debi Vinnedge, director executiv la Children of God for Life, susţine că declaraţia celor de la Pepsi reprezintă un tertip. Celulele obţinute de la fetuşi umani sunt înmulţite în laborator, după care sunt vândute unor companii precum Senomyx. "Asta nu le schimbă cu nimic provenienţa. Celulele conţin în continuare ADN-ul unor copii avortaţi", spune Vinnedge.

În mod întâmplător sau nu, în reclama Pepsi Next apare un bebeluş: