Sunday, October 16, 2011

PINK MONDAYS-LIFE IS SWEET





Am avut o viata extrem de complicata si grea. Ca sa rezist deseori m-am intrebat care este scopul, pentru ce trebuie sa se intimple atitea lucruri dificile.
Azi, am renuntat sa mai caut raspunsuri si am ajuns la concluzia ca life is sweet.

O bataie pe umar a unui prieten. O atingere a aripii unui fluture accidentala. Ciripitul unei pasari dimineata. Mirosul puternic al primei zapezi la munte. Un zimbet al unui necunoscut pe strada. Imbratisarea unui copil. Sex. Muzica. Poezie. Ciocolata mincata pina la ultimul strop si mai mult, cind te lingi pe degete. Un pahar de vin cald cu scortisoara in fata unei casute de turta dulce in seara de craciun la Berlin.


Life is sweet, si ca orice prajitura gustoasa, trebuie sa fie compusa din toate aromele puternice.
Live it, feel it, enjoy it!
Pentru ca incepem o noua saptamina si aceasta trebuie sa fie roz, culoarea optimismului.

Va astept la lunea mea roz si ca in orice luni invitatia este de a va rasfata..indulge, life is sweet!

O life is sweet and death a dream,
O life is sweet and death a dream,
When Thy song flows through me,
My Lord,When Thy song flows through me.
Then joy is sweet,sorrow a dream,
Then joy is sweet,sorrow a dream,
When Thy song flows through me,
My Lord,When Thy song flows through me.
Then health is sweet,sickness a dream,
Then health is sweet,sickness a dream,
When Thy song flows through me,
My Lord,When Thy song flows through me.
Then praise is sweet,and blame a dream,
Then praise is sweet,and blame a dream,
When Thy song flows through me,
My Lord,When Thy song flows through me.

Sri Sri Paramahansa Yogananda wrote: "I am awake in Spirit;
but whenever GOD commands me to act in His dreamland of creation,
I willingly undertake whatever comedy or tragedy or beautiful part He wants me to play.......

All are sweet;for I feel it is He who is playing through me during all my scenes
on the stage of this colossal dreamland."

By Sri Sri Paramahansa Yogananda



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

8 comments:

Daca vreti o zi pimk sa nu faceti ca la mine pe blog! :))

Pink nu pimk,
dar cred ca nu m-am trezit inca! :))

...şi o caldă îmbrăţişare din partea mea, ca să-ţi fie o zi şi mai dulceeeeee !!! (...sper!!! :))) !!!)
Cu drag, Cristiana !!!

Buna dimineata ! >:D<
Abia acum imi beau cafeaua si...imi place dulcele-roz de la tine .

Multumesc !

va pup fetele mele dulce....ca o acadea cu capsune

O saptamana cat mai roz va doresc! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites