Sunday, August 14, 2011

FILMUL DE DUMINICA-COCO AVANT CHANEL




Viata celebrei creatoare de moda Coco Chanel, asa cum nu o stiati. Marturisesc ca mi-am schimbat complet perceptia despre ea-nu stiu de ce, am avut intotdeauna impresia ca a fost o rasfatata si s-a nascut bogata.

Din contra viata ei a fost plina de surprize si intimplari neprevazute, dure, reusind cu o inteligenta si o determinare iesite din comun sa devina etalonul artei in moda.

Un film francez, cu Audrey Tautou si un rafinament specific cinematografiei europene. Un film pe care mi-a facut placere sa il urmaresc..enjoy!

Tradus in romana aici.


Trailerul:


P.S.-l-am pus acum pentru ca era o Leoaica puternica..s-a nascut pe 19 august 1883..

cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0

Share/Bookmark

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites