Monday, March 7, 2011

Permite Luminii sa actioneze

Share/Bookmark




Intrebare: Pentru a revela forta superioara, noi trebuie sa iesim din noi insine, din egoismul nostru. Dar in mod esential, noi o facem pentru propriul nostru bine, pentru a primi placere eterna. Nu este acesta cel mai egoist lucru care poate exista?


Raspuns: Asta este adevarat! In mod natural toate actiunile noastre sunt pur egoiste. Si, indiferent cat ma mint pe mine insumi ca vreau sa ma conectez cu altii, sa ating iubirea pentru aproape, toate acestea sunt pentru placerea mea personala.


Dar ceva foarte special se petrece la mijloc, ceva ce noi nici macar nu realizam. Cand ne incitam unul pe celalalt: Haideti sa ne unim! Haideti sa cantam ! Si sa dansam! Sa studiem impreuna! “ Noi chemam asupra noastra forta superioara. Ne influenteaza si ne schimba chiar si fara intentie. Aceasta se numeste “Segula”, “calitatea miraculoasa” a Luminii Superioare.


Apoi, brusc simt: “ Serios? Chiar vreau sa ma schimb? De ce totul asa brusc? Ce am, sunt nebun? Sa daruiesc? Sa iubesc cu adevarat? Sa ma gandesc la altii? Apoi ce se va intampla cu mine? “


Deodata, incep sa simt ca gandindu-ma la aproapele meu a devenit mai important pentru mine. Eu nu exist inca in aceasta calitate, dar incep sa vreau ca asta sa se intample. La inceput resping chiar gandul la aceasta, dar apoi gradual, trec la o stare in care chiar doresc sa obtin calitatea daruirii si iubirea de aproape.


Dar de ce totul asa subit? Este din cauza ca Lumina ma influenteaza. Acesta se numeste un miracol, la care noi ne referim ca: “ Lumina care reformeaza”. Aceasi Lumina care ne-a creat sa gandim ca noi insine sa ne schimbamm. Si acesta e un miracol care se refera la “ miracolul iesirii din Egipt”.


Cand aceasta se petrece, noi simitim ceva schimbat, ceva tranformat in interiorul nostru. Aceasta schimba toate bazele mele, atitudinea mea asupra lumii, imaginea mea asupra lumii si umanitatii si gandurile mele despre toti ceilalti. Brusc devin opusul meu absolut.


Aceasta este un act de creare, o actiune a Creatorului. Noi vedem actiunile Creatorului simtind aceasta revolutie interioara. Acesta este motivul de ce acest intreg proces pe care il experimentam se refera ca si cum ar fi munca Creatorului. La urma urmei noi doar evocam aceasta actiune, iar Creatorul o realizeaza.


Asa ca sa nu iti fie teama, fii sincer: Noi chiar nu vrem nimic, decat sa primim placere si doar sa ne gandim la noi insine si inca suntem egoisti in interior, in ciuda cuvintelor frumoase pe care le folosim. Dar Lumina vine si ne schimba corespunzator actiunilor noastre in studii,diseminare si unitate.


Permite Luminii sa actioneze!


Din prima lectie Metzoke Dragot Congress 2/24/2011


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites