Tuesday, February 15, 2011

RUSINE ROMANIA!!!

Share/Bookmark

Mi se rupe daca imi sariti in cap, dar repet:RUSINE ROMANIA!!!!!


Copiii mor ZILNIC, zeci de copii mor din cauza etnobotanicelor, sute de familii sint afectate, si se destrama, copii ieri buni azi devin monstrii, sint cazuri neraportate de sinucigasi care se arunca de pe blocuri din cauza etnobotanicelor si pe strada ies DOAR IN JUR DE 300 DE OAMENI???


Ma bucur ca m-am carat din tara asta de lasi care nu au coaie sa iasa sa-si protejeze copiii.
Ah da, uitasem, daca nu-i al meu ce-mi pasa mie?????


Adevaratele statistici sint ca 75% dintre copiii cu virste intre 12 si 18 ani iau etnbotanice, a.k.a.mefedrona, drogul chinezesc sintetic pe care UN MARINAR il aduce cu nave din CHina, si din care el si gasca sa de tiganci curve si vrajitoare s-a imbogatit.
Dar nu-i nimic, o sa vina cutremurul si o sa echilibreze niste dharma

Si hai, dezabonati-va repede ca eu una nu mai am de gind sa tac numai ca sa dau bine

1 comments:

Dar prin toamna la un miting cati au fost? Majoritatea veniti cu autobuzele din tara. Si restul ce-au facut? Si de ce ne mai miram ca la un asemenea miting care probabil ca zic ca nu-i interesa direct, de ce s-ar fi dus?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites