Sunday, February 1, 2009

POLITIA BLOGURILOR

MOTTO:"MAI BINE TRAIESC O ZI CA UN LEU DECIT O SUTA DE ANI CA UN VIERME"-ARKAN

Io nu inteleg un lucru-daca ai blog de ce moderezi comentariile? (ii inteleg pe cei care le modereaza pe cele cu injuraturi si porcarii); nu e normal sa lasi acolo commurilor ca sa vezi:
1=cit de destepti/cretini sint cei ce te citesc
2-sa faci trafic
3-sa iti asumi propriile pareri
4-sa le permiti celor ce comenteaza sa AIBA PARERI DIFERITE DE ALE TALE?
Sintem acuzati de vreo curte judecatoreasca cind nu sintem de acord cu unii si altii? Nu mai exista libertate de exprimare?
Cine modereaza comentariile si mai ales nu are curajul sa lase dreptul la replica celor ce sint acuzati pe nedrept, nu este altceva decit o persoana lasa si fara coloana vertebrala, care nu vrea altceva decit sa-si dovedeasca superioritatea in mod special atunci cind nu are dreptate.
Am descoperit de curind citeva articole interesate pe altermedia, unele le-am si postat aici cu tot cu linkul ce trimite la origine. M-am bucurat foarte mult ca exista oameni care au luat atitudine impotriva legii ce permite ascultarea telefoanelor, etc, am crezut ca am gasit niste oameni tru care chiar cred in ceea ce propovaduiesc. Cind colo ce gasesc eu la altermedia? UN alt stat politienesc ce pretinde ca lupta impotriva celui ce ii oprima, a.k.a.guvernul Rominiei. Deci inteleg ca ei fac toate actiunile de protest ca o forma de publicitate, folosindu-se de buna credinta a unor oameni care au atitudine civica, ei insisi INSA fiind de fapt alti dictatori, lupi cu chip de oi. Sau poate vor sa isi faca publicitate pentru a alcatui un nou partid.
Am indraznit sa las citeva commuri pe posturile lor, in care povesteam citeva dintre atrocitatile la care am fost martor ocular, atrocitati savirsite de HAMAS familiilor palestiniene. Spuneam si sustineam ca HAMAS nu face nici un bine palestinienilor, din contra, cu o inteligenta diabolica ii impinge in fata, sa fie kamikaze, sa fie carne de tun, iar ei, asa cum stie oricine din Israel stau in subteranele in care populatia palestiniana are interzis. Cine ma cunoaste stie exact ca am fost martora la multe povesti incredibile de razboi, care orice persoana de altfel care a trecut prin razboaie. Dar domnul radu iliescu de pe altermedia, care are si un blog cu palestina e mai destept decit martorii. Mie imi plac foarte mult persoanele care fac bani din parerile lor, pareri ce sint date intre doua vodci in fata calculatorului, cind ei de fapt nu si-au pus NICIODATA FUNDUL LA BATAIE PENTRU NICI O CAUZA. Eu intotdeauna, asa cum se vede si din bogul meu, am pastrat calea de mijloc, luind cind partea palestinienilor, cind a evreilor, pentru ca in fond este vorba despre OAMENI ADEVARATI CARORA LE MOR COPIII, si de o parte si de alta. Desigur o atitudine impartiala se pare ca nu le convine celor de la altermedia(in masura in care altermedia este reprezentata de domnu' iliescu). si atunci ma intreb. Cu ce autoritate morala organizeaza ei mitinguri, din moment ce nici ei nu cred in LIBERTATEA DE EXPRIMARE?
Si inca ceva. Am postat aici despre crestinism, iudaism, islam, shamanism pentru eu ca cred ca NU EXISTA DECIT UN SINGUR DUMNEZEU, si ca adevaratii practicanti stralucesc ca soarele, indiferent de religia lor. Adevaratul practicant se vede dupa roadele credintei sale in viata de zi cu zi. Acestea sint: bucuria interioara, lumina de pe chip, toleranta si pacea. el nu cauta nicioadata sa invrajbeasca ci sa aduca pace, asa cum sfintul Francisc spunea in frumoasa sa rugaciune

Doamne, fa din mine unealta Pacii Tale
Acolo unde este ura s-aduc iubire,
Acolo unde este ofensa s-aduc iertare,
Acolo unde este dezbinare s-aduc unire,
Acolo unde este greseala s-aduc adevar,
Acolo unde este neincredere s-aduc credinta,
Acolo unde este disperare s-aduc speranta,
Acolo unde este intuneric s-aduc lumina ta,
Acolo unde este tristete s-aduc bucurie.

O, Stapane, nu te-am cautat atat
Spre a fi consolat... cat pentru a consola,
Spre a fi inteles... cat pentru a intelege,
Spre a fi iubit... cat pentru a iubi.

Deoarece:

Dand... primesti,
Pierzand... gasesti,
Iertand... esti iertat,
Murind... reinvii la viata eterna!

2 comments:

buna seara,
am impesia ca va straduiti pentru o privir obiectiva in general,dar si a conflictului ultim din Gaza.
Am citit prea putin ,dar am sa revin

incerc, dar din pacate am primit doar injurii de la domnul radu iliescu. sincer nu inteleg de ce..pentru ca vad altfel lucrurile decit el?pentru ca incerc, nu zic ca reusesc sa fiu obiectiva?sa promovez intele gerea intre oameni?multumesc, am fost foarte trista in seara asta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites