Friday, January 16, 2009

CONSUMISMUL AMERICAN SI CLISEELE FAMILIALE-MARLEY AND ME


NU, nu va luati dupa poza. Acesta NU este un dragalas ci o scirba infecta care se crede THE ALPHA DOG. Am rabdat sa ma uit la filmul asta numai pen'ca niste copii draguti au vrut sa-l vada. Trailerul arata un ciine induiosator, si labrador ca al meu pe deasupra. OK, Owen Wilson is allways sexy am zis, asa ca wtf? Dupa prima juma de ora m-am ingrozit, dupa urmatorul sfert de ora m-am deprimat, dupa o ora jumate eram la podea implorind indurare, iar cind sfirsitul s-a revarsat binefacator am chiuit de bucurie. Ok trebuia sa pling, cind ciinele a murit dar nu, nu am putut, decit de bucurie ca s-a terminat. Deschid imdb si ce-mi vad ochisorii: ca filmu' cel pentru tarzi este locul 4 in box office. Frate filmu' ala a avut un buget de 11 milioane. Cine dracu da atitia bani pe un film retard cu un ciine idiot? un film care nu spune nimic, nu transmite nimic, nici o emotie si e plicicooooos. Cred ca lui Owen Wilson la sfirsit cind trebuia sa plinga i-au facut injectii cu lacrimi direct in ochi. OK am inteles ideea. Clise-ele americane trebuie promovate cu orice chip. Dar noi, cu ce am gresit frate? Familia fericita americana perfecta in care ea e o ziarista de succes, care are viata planificata, dar ramine gravida si e fff fericita ca tot se chinuise degeaba pina atunci, apoi se hotareste ea ca e mai bine acasa si ca nu totul in viata tre planificat cind ramine bortoasa cu al doilea copilash, si apoi, cu toate ca ia o hotarire cu sotul sa nu mai ramina bortoasa torna al treilea puradel. Hello, nu e credibil? Ei sint in Americutza, ziaristi dar de anticonceptionale NU au auzit???????Ciinele cel nenorocit le distruge viata, casa, nici o bona nu vine ca ala le cotzaie pe picior, ba ii si maninca femeii lantisorul de aur, acea epitomie a cadourilor pe care barbasu i-a dat-o. Useless to say ca sotul i-l scoate din cacatu' ciinelui si i-l da triumfator inapoi. Adica stau si ma intreb cit de cretini sint cei ce au facut vinzari de 124 milioane de dolari la idiotenia aia??Eu am cunoscut numai americani tari. Ca toata lumea zice ca americaniii sint cretini, da' toti cei pe care i-am cunoscut io erau tari, intelectuali, spirituali, tari cu adevarat. Am eu un noroc chior?Ii cunosc eu pe TOTI aia tari din America? Cei 5? Refuz sa cred ca o natie e atit de idiotizata de consumism incit sa dea atitia bani pe un film care nu spune nimic. Sau spune ceva. Ca poporul american in masa nu are o viata.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites