Monday, November 26, 2012

PARFUMUL MERELOR

/



 
I Want Candy is a sweet, fruity candy made of apple, peach, sweet violet and rose.
Typical for TokyoMilk, the name of the perfume, besides direct connection with the fragrance at first glance, is actually a well-known phrase or term, which enables us to see the composition from another point of view.



I Want Candy is a famous song by American band The Strangeloves from 1965. This song was later performed by many other popular singers and groups, such as Bow Wow Wow (1982), Aaron Carter (2000), Melanie C (2007) as soundtrack for the movie carrying the same name (comedy directed by Stephen Surjik-a).

 
Hermes' 2011 entry in the Un Jardin series is Un Jardin Sur le Toit. Created by Jean Claude Ellena, it is an EDT, eau de toilette.

Notes of apple, pear, magnolia, rose and green herbs make up this vivacious, bright scent.


 
Traversee du Bosphore was created by Bertrand Duchafour and is based on a journey to Istanbul.  It features notes of pomegranate, apple, tobacco smoke, leather, tulips, saffron and Turkish Delight (rose, almond, honey).   A gourmand fragrance that's not too sweet with the warmth of smoke and leather; absolutely gorgeous!!


Nu-mi place merele de mica, pentru ca eram fortata de parinti adepti ai zicalei 'an apple a day keeps the doctor away' sa le maninc zilnic asa ca, mi se taiase..am ramas si azi cu memoria gustului fortat al merelor si cum, in general nu imi plac fructele asta se extinde in general si la parfumurile fructate.

Cu toate astea, parfumul merelor imi aduce aminte de ceva uitat din copilarie, ceva pretios care acum ne scapa datorita trecerii acelerate a orelor, acel ceva indefinit ce face aroma clipelor pretioase de ne-uitat.

Si ce sint clipele pretioase? Cele in care o privire fugara este transformata intr-o viitoare iubire, cele in care un salut poarta promisiunea unui dans intirziat in noapte, sau cele ce poarta aroma adusa de mare a unei povesti de iubire de mult uitate, sapata in ridurile din jurul ochilor unei femei intre doua virste, ce se uita pierduta spre valuri...  

Parfumul merelor este o initiativa a Mirelei.

cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

7 comments:

E adevarat, uneori cand suntem fortati sa facem ceva, ramanem cu sechele ... fie el vorba si de un fruct. Genial este cand reusim sa trecem peste aceasta "respingere" pentru a ne bucura de aminitiri. O zi frumoasa!

Ha, ha aici ne cam potrivim, nici eu nu prea sunt cu fructele. Iar merele imi plac numai preparate!

Se spune că, de obicei, organismul cere ceea ce are nevoie. Adică, organismul tău nu are nevoie de mere... de aceea nu-ţi plac.

@inner-da, clar si asta dar si asocierea dintre obligativitatea de a face ceva si mar..ooof

@mihaela-da, si mie invelite in caramel sau la cuptor
@ochi-da, amintirile sint frumoase indeed..si tie

Pentru fiecare dintre noi exista anumite fructe care nu ne prea plac sau nu ne plac deloc. Nu cred ca e ceva iesit din comun. Mie nu-mi plac prunele compot absolut deloc iar bananele le pot manca doar crude. Niciodata in vreo tarta sau orice altceva. Nu-mi plac deloc curmalele...
O postare cu adevarat gurmanda care m-a dus ci gandul la niste excelente bmboane cu lichior de cirese. Bomboanele imi plac la nebunie ;)
O saptamana minunata iti doresc!
P.S.- Abia azi m-am intors acasa, am fost plecata aproape doua zile...acum am vazut ca au mai aparut doua postari parfumate :)

Desi merele imi plac, cateodata imi aduc aminte de o poveste destul de trista din frageda copilarie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites