Tuesday, January 3, 2012

PENNY MARKET




Pentru ca am sarbatorit trecerea dintre ani la Sinaia, unde din pacate nu a fost decit putina zapada, dar aerul curat e sublim, si in general este foarte frumos (trebuie sa mentionez ca oamenii au inceput sa-si decoreze curtile si casele ca in Germania pt Craciun), am fost azi la cumparaturi la Penny Market.

Din cauza cozii si aglomeratiei relative am uitat o sacosa cu pizza in ea si abia acasa am descoperit...spre marea mea stupoare, cind m-am intors, cam dupa 2 ore, bodyguardul ne astepta acolo cu plasa pusa bine si nici gind de discutii in contradictoriu.

Am fost, sincer, foarte bucuroasa pentru ca nu am chef sa mai gatesc azi si o pizza impreuna cu copii chiar era binevenita la un film

Deci se poate. Bravoo Penny Sinaia!


cybershamans
(karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

3 comments:

Ma bucur cind aud vorbindu-se de bine despre lucruri petrecute in tara! Multumesc!

chiar m-au impresionat si pe mmine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites