Ce se ascunde, în realitate, sub aparenţa unui „nevinovat“ videoclip „amuzant“ difuzat de MTV: mesajele secrete ale „Iluminaţilor“, sub forma unor aşa-zise „urări de Crăciun“, pline de simboluri satanice şi masonice.
Publicul larg percepe în general satanismul ca pe o noţiune confuză care desemnează, la grămadă, tot felul de ciudăţenii şi aberaţii, obiceiuri nefireşti care, toate laolaltă, conturează imaginea bolnavă a unor grupuscule antisociale perverse, dar izolate. Pentru cei atenţi şi lucizi, incidenţa din ce în ce mai mare a satanismului arată că societatea contemporană în general se prăbuşeşte spiritual şi moral, fiind din ce în ce mai mult sub influenţa răului. Este sigur că recurgerea la anumite ritualuri satanice de către unii „iniţiaţi“depăşeşte puterea de înţelegere a omului de rând, care nu percepe o ameninţare directă, concretă în aceasta. Totuşi, la o analiză atentă şi lucidă, este evident deja că personalităţile din domeniul public care promovează şi militează pentru Noua Ordine Mondială (care în realitate se referă, sub această denumire în aparenţă nevinovată, la statul unic planetar, de tip fascist, plănuit de capii „Iluminaţi“ ai Francmasoneriei mondiale) folosesc toate atuurile pe care le au şi toate mijloacele de care dispun, inclusiv ritualuri de tip satanic, care implică, după mărturii credibile care au transpărut în presă, chiar şi sacrificii umane. Toate acestea vizează punerea în practică a unui proiect mondialist din care noi, cetăţenii de rând ai acestei lumi, nu percepem decât o mică parte, fără a avea acces la imaginea de ansamblu.
Credeţi, cumva, că cei care trag semnalul de alarmă privitor la pericolele acestei „Noi Ordini Mondiale“ suferă de vreun delir paranoic, aşa cum afirmă vehement agenţii masonici din presă? Noi credem că mai degrabă au probleme psihice grave cei care, în mod dovedit, realizează aceste ritualuri satanice! Este adevărat, însă, că este greu să judecăm corect ceea ce se petrece dacă nu avem anumite noţiuni iniţiatice de bază. Astfel, puterea de judecată a publicului este pusă la grea încercare, mai ales pentru că în ultima vreme, simbolismul satanic ocult, destinat celor „care ştiu“, este din ce în ce mai prezent în vieţile noastre, deseori fiind vehiculat prin intermediul mass-media.
Videoclipul MTV
Vă propunem să analizăm împreună scenariul unui filmuleţ care a fost difuzat de postul de televiziune MTV pe 25 decembrie 2007, aparent, cu scopul de a ura un Crăciun fericit telespectatorilor. Este vorba despre un clip pervers, kitsch şi „defect“, în tonul materialelor difuzate de obicei pe MTV, care este totuşi canalul muzical de televiziune cu cea mai mare audienţă din întreaga lume. Acest videoclip are un scenariu relativ simplu: acţiunea se desfăşoară în seara de Ajun, într-o familie „creştină“ care sărbătoreşte Crăciunul conform tradiţiei. Chiar înainte de a lua masa de Crăciun, bunica pleacă la bucătărie cu nepoata sa pentru a face ultimele pregătiri şi a aduce sosul care va însoţi tradiţionalul curcan din ajun. ( În unele ţări, printre care şi SUA, există obiceiul de a servi curcan la masa de Crăciun)
În sufragerie este o atmosferă de sărbătoare. Părinţii scot şampania. Doi băieţi gemeni şi un al treilea personaj sunt aşezaţi la pian şi intonează un cântec de Crăciun. Pentru a întregi tabloul familial, ni se arată şi un câine care doarme într-un coş. Cât despre bunic, acesta trage un pui de somn într-un scaun. Bradul de Crăciun tronează în colţul camerei. Pe scurt, iată gata pregătit tabloul idilic al unei seri de Crăciun. Dintr-o dată, fetiţa, care se întoarce de la bucătărie, loveşte cu piciorul o minge – pentru a se juca cu câinele.
Mingea loveşte o lumânare, iar aceasta, căzând, dă foc cadourilor. Plăcutul tablou de la început se transformă atunci, foarte repede, într-un adevărat coşmar. Dopul de la sticla de şampanie sare şi îl loveşte brutal în frunte pe bunic. Acesta cade pe spate şi, în cădere, trage după el trofeul de vânătoare de pe perete, trofeu care ajunge apoi să-i acopere în întregime capul. Scena provoacă panică atunci când cadourile, bradul şi bunicul iau foc, rând pe rând. Tatăl smulge perdelele şi se grăbeşte către bunic pentru a stinge incendiul care s-a declanşat. Pe drum, se loveşte de fetiţă, care cade şi varsă sosiera pe rochia ei albă. Mama leşină. Bărbatul de la pian aleargă să o ajute şi încearcă să o trezească. La rândul lor, gemenii o prind de braţe pe fetiţă pentru a o ridica.
Exact în acest moment de paroxism al catastrofei, bunica revine de la bucătărie, aducând curcanul. Efect „comic“ garantat: camera de filmare ne arată scena, încremenită într-un fel de nou „tablou“, dar de data aceasta nu mai este vorba de un tablou idilic, ci de unul apocaliptic. Pe ecran apare propoziţia: „MTV vă urează un Crăciun fericit“. Chiar dacă este vorba de un „umor“ macabru, videoclipul pe care vi l-am povestit poate părea, la prima vedere, „simpatic“ şi „amuzant“, nu?
Un specialist al simbolismului ocult care îşi face publice opiniile pe internet folosind pseudonimul JustAFreeMind are o cu totul altă părere. Acest specialist în simboluri satanice consideră că sceneta, amuzantă numai pentru neavizaţi, ascunde în realitate o oribilă desfăşurare de simboluri care ţin de un ritual satanic. El demonstrează, pe baza unei argumentaţii edificatoare, că anumite persoane iniţiate în satanism din conducerea MTV au vrut să transmită un mesaj subliminal satanic, batjocorind şi blasfemiind sărbătoarea Crăciunului prin difuzarea din partea canalului de televiziune a acestor „urări“ macabre.
Demonstraţia sa, sub forma unui montaj video intitulat „MTV vă urează un Crăciun masonic, satanic, baphometic!“, postată pe pagina de internet: http://www.youtube.com/watch?v=KDhUi2rzMoE este revelatoare şi tulburătoare. Conform lui JustAFreeMind (pseudonimul poate fi tradus ca „spirit liber“ sau „pur şi simplu, o minte liberă“), atunci când ajungem să cunoaştem simbolismul şi riturile păgâne şi satanice care se practică, în conformitate cu mai multe mărturii credibile, şi în zilele noastre, descoperim în spatele acestei scenete „comice“ o blasfemie anticristică a „Iluminaţilor“.
Demonstraţia cercetătorului reia filmul secvenţă cu secvenţă pentru a descoperi cu precizie toate simbolurile. Analiza intenţionează nu numai să descifreze simbolurile oculte satanice (demonstrând prin abundenţa lor existenţa unei evidente influenţe oculte malefice şi a unor iniţiaţi în magie neagră care au regizat acest videoclip, aflându-se „în spatele“ producerii sale), ci şi să evidenţieze intenţionalitatea şi „logica“ rece aflată la originea fiecărei imagini.
Argumentele pe care vi le oferim în continuare demonstrează cu prisosinţă faptul că acest videoclip nu a fost realizat dintr-o „pură întâmplare“! Cu siguranţă, fiecare detaliu din film a fost atent analizat şi a fost realizat intenţionat în acest fel, producătorii săi cunoscând foarte clar semnificaţia simbolurilor folosite şi corelaţia lor cu sacrificiile umane care se fac în ritualurile satanice. Cumplita „coincidenţă“ a scenelor din videoclip cu anumite elemente din ritualurile satanice, „coincidenţă“care nu lasă loc nici inspiraţiei, nici hazardului, ne face să descoperim că acest videoclip a fost structurat cu un tupeu şi un cinism incredibil. Vă oferim în continuare decriptarea simbolismului ascuns al acestui videoclip.
Actul 1: Scena cu sarea
Încă din prima scenă, observăm pe masă sarea, aflată într-un vas fără capac. Puţine persoane ştiu că, aşa cum se poate citi în „Biblie“, sarea era folosită în vechime pentru sacrificii în cadrul templelor: „Toate prinoasele tale de pâine sară-le cu sare; să nu laşi jertfele tale fără sare, semnul legământului Dumnezeului tău; cu toate prinoasele tale adu Domnului Dumnezeului tău şi sare.“ (Leviticul 2,13); „Şi-I adu înaintea Domnului; preoţii să arunce asupra lor sare şi să-I înalţe ardere de tot Domnului.“ (Iezechiel 43,24)
Actul 2: Ritualul sacrificial
Trebuie să menţionăm că victimele favorite ale ritualurilor sacrificiale satanice ale „Iluminaţilor“ sunt chiar fetiţe blonde precum cea din clip. La fel ca această fetiţă, care poartă o rochie albă, tinerele fecioare care sunt sacrificate sunt mereu îmbrăcate în alb. Prezenţa „Porumbiţelor“, aceste tinere îmbrăcate în alb, în cadrul ceremoniilor anumitor societăţi secrete este o perpetuare a practicilor sacrificiale ale „Iluminaţilor“. Aici, prin urmare, încă de la începutul clipului, sarea ne indică faptul că fetiţa va fi sacrificată. La sfârşitul filmului, rochia sa albă este pătată de sos de roşii (de culoarea sângelui), la nivelul inimii, iar această le arată „cunoscătorilor“ că sacrificiul a fost realizat. Comportamentul fraţilor gemeni, care par să vrea să o susţină pe fetiţă este de o subtilă ambiguitate, ca şi alte scene din videoclip. De fapt, încearcă ei, oare, cu adevărat să o ridice? Poziţia ciudată a mâinilor acestora sugerează mai degrabă că ei o ţin prizonieră şi o împiedică să fugă. Totul depinde de modul de interpretare a lucrurilor.
De altfel, se poate remarca faptul că cei doi gemeni sunt îmbrăcaţi absolut identic, în alb şi negru. Evident, nici aceasta nu este o întâmplare. Pantalonii negri, cămaşa albă şi cravata neagră constituie ţinuta clasică de intrare în lojele masonice. Şi de fapt, de ce apar reprezentaţi aici gemenii? Simbolismul subtil al gemenilor este folosit pentru că „Iluminaţii“ îşi spun „fraţi“ şi se adresează unii altora folosind apelativul de „frate“.
Micul videoclip, care deja nu mai pare la fel de umoristic, permite, prin urmare, să decelăm o întreagă serie de detalii caracteristice unui ritual satanic, revelate prin intermediul codului secret al „Iluminaţilor“.
Actul 3: Violenţa
JustAFreeMind ne arată, astfel, că în spatele aparentei poveşti (acţiuni) din videoclip se află o altă poveste, ocultă şi macabră, întocmai ca în desenele care sunt ascunse într-un alt desen. Să analizăm acum despre secvenţa în care mama leşină. Bărbatul care cânta la pian pare că se grăbeşte să o ajute. Aşa să fie, oare? JustAFreeMind ne face să remarcăm faptul că omul este, de fapt, posedat. Încearcă el, oare, să o trezească cu adevărat, sau mai degrabă să o strângă de gât, cum indică poziţia mâinilor sale? Comportamentul lui (probabil sub pretextul comicului burlesc) este atât de violent, încât ne face să ne întrebăm dacă până la urmă nu o va omorî pe nefericita femeie. Iar cercetătorul adaugă acest detaliu zguduitor: în ritualurile satanice, acest tip de acte violente se termină cu acte de necrofilie.
Actul 4: Baphomet
Capul animalului împăiat care cade pe umerii bunicului este, de fapt, o reprezentare abilă a lui Baphomet, o altă imagine a lui Satana, sub forma unui trup de om cu cap de ţap. În Antichitate, puternicul miros specific al ţapului a condus la asocierea lui cu Satana. Acest idol demonic, Baphomet, presupus zeu antic, care în realitate este o reprezentare a lui Satana, este adorat, după mărturia marelui maestru mason Albert Pike, de cele mai înalte grade ale „Iluminaţilor“. Numai cei mai mari iniţiaţi, „păstorii turmei“, au acces la aceste „mistere“, francmasonii de grad mai mic nici măcar nu realizează că ei, în realitate, se închină lui Satana. În clipul celor de la MTV, braţul stâng al „ţapului“ ia foc, iar bunicul îşi scutură mâna în aparenţă pentru a stinge focul, dar în realitate dă impresia că aţâţă flacăra. Iată aici un simbol care trimite la un alt nume al lui Satana: Lucifer, „purtătorul de lumină“ [de la lux, lucis = lumină şi ferre = a aduce]. Simbolul flăcării este foarte puternic şi foarte mult folosit de Francmasonerie. Îl regăsim la Statuia Libertăţii, dar şi pe statuia care tronează în vârful coloanei de la Bastilia şi în simbolismul comuniştilor. Regăsim o flacără şi deasupra Podului Alma, unde a murit prinţesa Diana. Şi, evident, în ritualul flăcării Jocurilor Olimpice. Să observăm faptul că focul este un element esenţial în orice practică spirituală. Prin intermediul lui, sacrificiul poate atinge lumea zeilor. Focul nu este un simbol nefast, malefic, dar în acest context al „purtătorului flăcării“ el este un simbol masonic edificator.
Actul 5: „Ceremonia“
Să analizăm acum finalul filmuleţului, final care este, după părerea lui JustAFreeMind, cea mai importantă scenă. Aceasta reprezintă ceremonia de încoronare a „Marelui Monarh“, Anticristul. În această scenă îl vedem pe tată, îmbrăcat complet în negru, ca un preot, care tocmai a smuls draperia de culoare albă şi îi acoperă umerii bunicului/Baphomet. În tradiţie, acoperirea unui prinţ cu o pelerină albă reprezintă, de fapt, ridicarea sa la rang de rege. Nu este o întâmplare faptul că în „Evanghelie“ se menţionează că, în momentul răstignirii, lui Iisus I-a fost aşezată pe cap o coroană de spini şi pe umeri o pelerină/tunică roşie. Culoarea roşie simbolizează faptul că regele urmează să fie sacrificat.
Videoclipul ni-l arată, deci, pe Baphomet îmbrăcat cu o pelerină albă, simbol al regalităţii. Astfel este revelat obiectivul ultim al „Iluminaţilor“ şi anume instaurarea unei Noi Ordini Mondiale, care va implica înscăunarea „Regelui“ lor pe tronul lumii, domnind pentru o perioadă de 1000 de ani asupra oamenilor. Această încoronare este dublată de un alt simbol foarte puternic: distrugerea prin foc a pomului de Crăciun. Pomul de Crăciun este simbolul prin excelenţă al spiritului cristic, care trăieşte încă în inimile oamenilor. Această puternică imagine simbolizează ura nepotolită a capilor „Iluminaţi“ ai satanismului împotriva lui Iisus Cristos şi a mesajului cristic de speranţă şi mântuire pentru omenire, pe care masoneria se străduieşte din răsputeri de două secole să-l pervertească şi să-l înăbuşe, prin toate mijloacele. Creştinismul însuşi ar urma să fie redus la cenuşă în momentul încoronării Anticristului.
Concluzie
Exemplul de mesaj satanic difuzat pe canalul MTV pe care vi l-am prezentat aici nu este nici pe departe singular. Codul secret al „Iluminaţilor“, masoni, incluzând simboluri satanice şi mesaje subliminale cu tentă satanică, este din ce în ce mai prezent în diferite filme, videoclipuri muzicale, dar şi în jocurile pe calculator sau în jucăriile pentru copii.
Un exemplu semnificativ este jocul interactiv Pokemon (Pocket Monster - „monştri de buzunar“), lansat în 1996 de japonezi. Numeroşi cercetători au semnalat existenţa unui cod satanic, ascuns în interiorul arcanelor din acest joc. Ei au afirmat că jocul este, în realitate, un mijloc de o abilitate diabolică pentru familiarizarea tineretului cu simbolismul satanic. Exemplu: pe coperta Pokemon Kadabra putem distinge o stea cu cinci colţuri, steaua în flăcări a lui Baphomet. Această pentagramă răsturnată simbolizează capul de ţap şi are o conotaţie malefică, satanică. Cei care vor avea ocazia de a-l vedea pe acest Pokemon vor observa pe pieptul său prezenţa a trei litere „SSS“, sub forma unor fulgere, precum acela care apare pe faţa lui Harry Potter. Cercetătorii au mai remarcat şi asemănarea posturii de pe efigia care se află pe carte cu „salutul încornorat“, salut satanic prin excelenţă.
O altă piesă-cheie din această lume stranie este personajul Mew. Analiştii sunt interesaţi în mod special de acest personaj ocult prin definiţie, căci este de negăsit, poate fi descărcat, dar nu poate fi transmis pe consolele de jocuri. Dacă scriem „MEW“ cu majuscule, putem vedea că acest nume regrupează singurele trei litere ale alfabetului care se aseamănă cu tridentul, mai precis trei litere „W“ înclinate diferit, în aşa fel încât să formeze un „E“ (rotaţie de 90º) şi un „M“ (rotaţie 180º). Or, litera nume „W“ este, în limba ebraică, cifra 6. Este şi a 23-a literă a alfabetului: 2x3 = 6. Astfel, pentru analişti nu este nicio îndoială că MEW corespunde într-un anume mod numărului 666, la fel ca şi secvenţa www care precede toate domeniile de web. Oricine are curiozitatea de a se documenta cu privire la aspectele evocate aici poate descoperi cu uşurinţă, la rândul lui, numeroase alte exemple de infiltrare a satanismului: „Harry Potter“, „Stăpânul inelelor“ etc.
În prezent, regăsim codul secret al „Iluminaţilor“ prin intermediul folosirii unui simbolism ocult satanic în aproape orice creaţie mediatică concepută pe plan internaţional. Printre cele mai recente şi intens mediatizate apariţii de acest gen se numără şi videoclipurile satanice ale lui Lady Gaga, care a primit de curând nu mai puţin de 13 nominalizări la MTV Video Music Awards. Pentru cei avizaţi, Lady Gaga este în realitate una dintre sclavele/preotesele „Iluminaţilor“. Fişa sa biografică de pe Wikipedia abundă în detalii care trădează această influenţă.
De remarcat, în trecere, faptul că Lady Gaga i-a fost prezentată reginei Marii Britanii cu ocazia unei serate caritabile. După clipul său „Just dance“ (2006), plin de simboluri satanice (ea arbora atunci un fulger luciferic pe obraz) cum ar fi, mai ales, un evident cap de ţap agăţat de perete; clipul său, „Bad Romance“, depăşeşte orice evidenţă în materie de revelaţii. De această dată, codul satanic al „Iluminaţilor“ este pus în evidenţă, multiplicând aluziile la lumea vampirilor şi a extratereştrilor reptilieni. De văzut în acest sens videoclipul explicativ de pe site-ul Dailymotion:
http://www.dailymotion.com/video/xbfs2e_lady-gaga-bad-romance-d%C3%A9bunk%C3%A9_news. Astfel, în zilele noastre, răspândirea codului secret al „Iluminaţilor“ prin intermediul mass-media tinde să se generalizeze, intenţiile acestora devenind tot mai clare acelora care au urechi de auzit şi ochi de văzut. Ne confruntăm, de fapt, cu un adevărat asalt al satanismului.
Spectacolul MTV Video Music Awards 2009 a fost şi el, în întregime, un megaritual masonic ocult închinat Satanei. Sub aparenţa „spontaneităţii“ şi a „originalităţii“, în desfăşurarea întregului eveniment au fost vizibile o multitudine de simboluri şi manifestări oculte, de la ritualul de iniţiere (acceptare) în Fracmasonerie la rugăciunea colectivă adresată Satanei şi la ritualul infect de vânzare a sufletului etc.
Acest material este preluat din Programul Taberei spirituale yoghine de vacanţă, Costineşti 2010
Citiţi şi:
yogaesoteric
14 septembrie 2010
0 comments:
Post a Comment