Thursday, July 9, 2009

HARRY POTTER


HARRY POTTER SI PRINTUL SEMIPUR tocmai a fost lansat. Abia astept sa-l vad...
Am terminat de citit 'HP si talismanele mortii', ultima carte din seria HP si pot spune cu mina pe inima ca geniul lui GK Rowlings m-a lasat cu gura cascata.Este un tur de forta sa scrii o carte atit de mare ca ultima, dar este un tur si mai mare de forta sa tii toti cititorii cu sufletul la gura atunci cind o citesc.
Eu am luat-o de la fiimea care nu a dormit citeva nopti ca s-o termine.Ea o luase de la fiimiu cu care atentie!nu s-a batut si nu s-a certat atita timp cit el a citit-o. IAr eu nu am dormit decit minimum necesar ca sa o termin.
Cita energie poate sa aiba o carte ca la fiecare pagina sa te faca sa sari in sus de emotie?

Ideile magice dezvoltate de carte de asemenea mi s-au parut extrem de puternice. Raul nu este intotdeauna infrint de lumina alba blablabla si binele nu cistiga mereu.
Ceea ce cistiga INTOTDEAUNA however este puterea sacrificiului din iubire, si forta indestructibila a prieteniei.

Iar eroii, ca HP, nu sint acele fiinte pure, luminoase, angelice, ci oameni ca noi toti cu ginduri sinistre, dorinte de razbunare si sete de singe.
Ce ii face eroi? Protectia celor ce s-au sacrificat pentru ca ei sa cistige o cauza, prietenia nezdruncinata si lipsita de interese personale sau tradari a celor din jur si mai ales, dorinta de a nu ii dezamagi pe cei ce au crezut in ei in cele mai negre momente ale lor cind se indoiau de orice urma de umanitate ramasa in inima lor.
Harry Potter, te iubesc!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites