Friday, March 20, 2009

VISUL MAICII DOMNULUI


Visul Maicii Domnului Aceasta rugaciune s-a gasit la prea Sfantul Mormant al Prea Sfintei de Dumnezeu Nascatoare si pururea Fecioara Maria, care talmacindu-se din greceste, s-a tiparit in romaneste de mai multe ori, cuprinzand si urmatoarea preacuvantare: Aceasta rugaciune cine o va citi cu credinta in toata ziua o data si o va purta la sine acela cu puterea lui Dumnezeu cel in trei fete preaslavit si cu ajutorul Prea Sfintei de Dumnezeu Nascatoare va fi pazit de toate relele si nu se va tine de inecare in rauri sau in mare, nici nu va muri de vreo moarte cumplita si de boala, ci isi va afla mangaierea sufletului sau si insanatosire. Femeia insarcinata de o va citi in toate zilele, va naste cu usurinta, iar cei asupriti isi vor dobandi dreptatea. Cel ce va fi suparat de dusmani si de duhul necurat se va izbavi, si, la sfarsitul vietii sale, cu trei zile inainte de moarte sa va vedea in somnul sau pe Prea Sfanta de Dumnezeu Nascatoare, cu ale carei rugaciuni Hristos Dumnezeule mantuieste-ne pe noi. Amin Visul ce a visat Nascatoarea de Dumnezeu mai inainte de a se rastigni Domnul nostru Iisus Hristos . Dormind Prea Sfanta Fecioara de Dumnezeu Nascatoare in muntele Eleonului, cand a fost in cetatea Betleemului, a venit acolo Domnul nostru Iisus Hristos si a intrebat-o : Maica mea Prea Sfanta dormi? Iara ea a zis : Fiul meu prea dulce si prea frumoase Iisuse am fost adormita si iata ca am visat strasnic vis pentru Tine. Si a zis Domnul : Spune maica mea visul ce ai vazut , si ea a zis : Fiul meu prea dulce, am vazut pe Petru in Antiohia si Roma si pe Pavel in Damasc ; iar pe tine te-am vazut in cetatea Ierusalimului rastignit pe cruce, langa doi talhari. Carturarii, fariseii si necredinciosii defaimandu-te foarte, te-au batjocorit si descult te-au judecat si cu otet te-au adapat cu trestie, si cu toiag peste cap te-au batut, si in sfantul obraz te-au scuipat si cununa de spini pe capul tau au pus, si unul din ostasi cu sulita in coasta te-a impuns, din care indata a iesit sange si apa. Soarele s-a intunecat si luna in roseata s-a schimbat. Catapeteazma templului de sus pana jos in doua s-a despicat, intuneric mare s-a facut peste tot pamantul, de la al saselea pana la al noualea ceas. Iosif si cu Nicodim mi se parea ca te coboara de pe cruce si cu giulgiu curat te-au infasurat ,si in mormant te-au pus; si in iad te-ai pogorat si usile cele de arama le-ai sfaramat si zavoarele cele de fier le-ai zdrobit, pe Adam si Eva scotandu-i afara si inviind a treia zi te-ai inaltat la ceruri si te-ai pus de-a drapta Tatalui.
Iar Domnul a zis : Maica mea Prea Sfanta adevarat vis ai visat si acestea toate voi sa le patimesc pentru neamul omenesc. Si de va scrie cineva visul tau si il va tine la sine, il va purta in casa sa si il va pastra, de cea casa dracul nu se va apropia si pe duhul cel necurat il va goni si ingerul lui Dumnezeu va sta totdeauna langa dansul dea dreapta si de navalirile si supararile dinspre oanenii cei rai va fi mantuit; si la drum de va calatori si va avea acest vis pe langa sine, acel om nu se va teme de grindina, de tunet, de fulger si va fi langa dansul indreptand calea lui ori incotro va merge. La dreapta judecata va afla mila si la iesirea sa din viata ma voi arata acelui om dimpreuna cu tine, Maica mea, si ingerul meu va lua sufletul lui ducandu-l in imparatia cerurilor, veselindu-se acolo cu toti dreptii, care din veac bine au placut mie. Amin
O pea sfanta Doamna si Stapana Fecioara de Dumnezeu Nascatoare , primeste nevrednica mea rugaciune si ma pazeste de moarte napraznica si-mi draruieste pocainta inaintea sfarsitului meu.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites