Thursday, January 22, 2009

OBSTACOLE IN CALEA MANIFESTARII SI CUM SA REPROGRAMAM MINTEA

Primul obstacol in calea manifestarii (l-am aflat the hard way) este lipsa de incredere in sine, care vine acompaniata de cortegiul lui "nu merit, mie nu mi se intimpla, sint un pacatos, am karma grea, sint prea proasta." Toate sint inventiile bisericilor pentru a ne tine sub calciiul manipularii seculare(ma refer la biserica ce este o institutie sociala, nu la bisericile ca corp al divinitatii). Primul pas pentru a iesi din iad este recapitularea care ne goleste de tot ce ne-a fost impus de legea socializarii-colegii nu ma iubesc, sint urita, sint proasta., nu sint la fel de talentata ca ana lesko lol. Prin recapitulare ne golim si incepem sa aflam cine sintem cu adevarat. A doua miscare este o reprogramare prin afirmatii ce trebuie repetate, caci si mintea noastra e obisnuita cu dialogul interior ce ne repeta ca sintem pacatosi, nu meritam, sintem prosti, etc. Deci prin repetitie se creeaza noile programe, pentru ca asa este programata mintea noastra sa creeze realitatea. Un alt dusman este FRICA si lipsa de inradacinare-a fi frunza in vint cum spune romanul, asa ca ramineti centrati in fiinta voastra unica, magica, divina. Mai jos aveti un clip minunat cu afirmatii ce trebuie spuse de cel putin 3 ori pe zi

1- MA IUBESC
2- SINT RECUNOSCATOR PENTRU CE AM
3- ADEVARATA MEA NATURA ESTE FERICIREA
4- IMI RECUNOSC PUTEREA SI TALENTELE
5- AM PUTEREA SA-MI CREEZ VIATA
6- SINT O FIINTA SPIRITUALA
7- VISELE MELE SINT POTENTIALUL MEU
8- VISELE MELE FAC ACEASTA LUME UN LOC MAI BUN
9- ASTAZI IMI TRAIESC VISELE
10- SIMT PASIUNE IN FIECARE MOMENT
11- DA, POT S-O FAC
12- MA IUBESC






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites