Sunday, January 18, 2009

DEJA M-AM ENERVAT-ISRAEL SI HAMAS


Ok. Inteleg ca toata lumea e socata de faptul ca copiii arabi se joaca printre bombe, ca soldatii israelieni conform pozelor reporterilor point the gun towards kids and moms, ca palestinienii sint oprimati pe pamintul lor, ca razboiul din Gaza a fost o atrocitate extraordinara, ca nu e egalitate intre armele arabilor si cele rudimentare ale Hamasului. Vai saracii! Sa va spun eu cum sta treaba voua, tuturor celor care va dati cu parerea fara sa fi pasit macar in Israel, darmite sa fi LOCUIT ACOLO fo secunda.
In primul rind pentru cei ce nu stiu am fost casatorita cu un palestinian si am locuit in Ierusalimul vechi, in comunitatea araba palestiniana islamica. Sint si acum prietena cu enshpe mii de arabi foarte tari si tru. Ii iubesc pe palestinieni si ii consider un popor extrem de credincios, chiar daca cu un mood of the time de victima. Dar hey, cine nu e victima in zilele noastre? Pina si macelarul de la colt se plinge vecinilor ca nu a avut vinzari, scobindu-se delicat cu unghia degetului mic de resturile friptatenor de porc. Deci TIN CU PALESTINIENII. Dar NU intru totul. Adevarul se afla intotdeauna la mijloc. Am fost ingrozita cind baietelul de 4 ani al vecinilor a fost arestat de soldatii israelieni pentru ca le aruncase un ghiveci in cap de la etajul 2. Intr-adevar i-a spart capul soldatului dar era un copil nu? L-am cautat cu avocatul in toate pirnaile pina l-am gasit (ca aia spuneau ca copiii de 4 ani nu sint in pirnaie). Era pus la racoare intr-o facilitate usurica, ce e drept si l-au scos avocatii nostri imediat. Copilul se ingrasase 10 kile si era considerat erou. Va e clar ca la 18 ani a inceput sa puna bombe. Corect, nu? dar sa nu divagam. Peste citeva luni de la kestia asta mi-am luat io pietre in cap. Nu a mai fost asa bine. Mi leam luat tot de la copiii vecinilor, ca indraznisem sa sfidez partea aia de Ierusalim-in capul lor-ca-mi pusesem baticul in cap legat ca evreicele (era mai mishto dupa parerea mea si nu aveam kef sa ma bata soarele in cap). OK, sotul meu s-a dus la aia le-a rupt poarta si l-a batut pe boul ala mic de i-au sarit fulgii. M-am simtit mishto si kestia cu copiii sint intotdeauna inocenti nu mi-a mai sunat asa bine.
Vazind atitea atrocitati si de o parte si de alta, trecind cu brio prin razboaiele irakiene, ajunsesem cind imi explodau masini in fata nici sa nu le mai bag in seama. Totusi acum, cind m-am intors in Israel, spre marea mea uimire am descoperit o alta lume. Arabii mult mai agresivi pe strada cu toata lumea inclusiv strainii (era sa-mi iau un cutit in piata ca am indraznit sa urlu la unu care mi-a dat un cot in ficat), mult mai pusi pe furat (ii inteleg din cauza scumpirii imense a preturilor) si mult mai depresivi- e de inteles si asta ca doar starea lor nu e prea buna. HOWEVER cind iti iei tu piatra in cap nu mai e la fel. Cind fratele tau moare pe strada ca i s-a aruncat o bomba in fata ca arata ca un evreu, nu e bine. Cind sotului tau prin geamul deschis de la masina i se arunca alta bomba, iar nu e bine. Dar cel mai nasol este faptul ca HAMASUL nu are legatura cu palestinienii. Hamasul a ocupat Gaza printr-un puch militar asupra FATAH-ului, adevarata factiune de conducere palestiniana. Minunatii sheici din Hamas ii corecteaza pe cei ce considera ei ca nu se poarta bine cu bitele. La propriu. Nu te rogi de 5 ori pe zi si tii magazinul nonstop deschis? Ti se rup picioarele(cum i s-a intimplat vecinului meu PALESTINIAN). Te duci in tabara fete cu baieti mixt?(ti se da bataie sora cu moartea prima data, a doua oara esti violata si apoi omorita (ca o virgina nu poate fii ucisa). Bei? Ti se rup picioarele cu bitele, 7 contra 1 (asta i s-a intimplat cumnatului meu). Te duci in Gaza cu mineci trei sferturi si nu cu mineci lungi si fara basma si paltonash? Esti amenintata cu bataia, cum i s-a intimplat cumnatei mele. Nu vrei sa accepti ca fiul tau cel mare sa se duca KAMIKAZE? NU-i nimic, Hamasul iti trimite cu marinimie TOATA familia in Rai, asa ca fratele cel mare sau altul trebuie sa se sacrifice ca toata familia sa supravietuiasca.NIMIC din ceea ce scriu aici nu este din auzite, am trait toate aceste lcururi. Si atunci, daca voi v-ati pomeni cu Transilvania ocupata de Brigazile Maghiare Iredentiste nu cred ca v-ar conveni fratilor. Asa ca, chiar daca NU sint de acord cu atrocitatile ce se intimpla, nu pot decit sa fiu de acord cu Israelul in ceea ce priveste INTENTIA de a zdrobi HAMASUL.

2 comments:

da, in general lumea nu pricepe treaba cu diferite formatiuni fiindca nu se informeaza. informare, la modul ca nu trebuie sa te duci neaparat la fata locului ci macar sa citesti presa, daca se poate cea mai putin "biased" (mie imi place Time).

Si eu tin cu palestinienii in ceea ce isi doresc, asta nu inseamna ca tin cu o formatiune care iti intra in casa si-ti impusca copiii.

in fond, tu de ce ramai?

aroma locurilor sacre e foarte puternica..iti da dependenta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites