Sunday, October 26, 2008

NEO IS MY HERO

MOTTO: "Nagualul apare in perechi, mascul si femela. Un barbat dublu si o femeie dubla devin Nagual dupa ce le-a fost destainuita regula fiecaruia in parte si fiecare dintre ei a INTELES-O si a ACCEPTAT-O in intregime"-Darul vulturului de Carlos Castaneda

Acu, dupa ce am scris articolu' ala rau cu calugarita parca am remuscari. Un pic doar ca asa imi sta bine. As vrea sa scriu totusi si despre barbati ca ii ador doar. Sa repet. Ador barbatii si mai ales imi place sa mi-o trag (don't we all?) De ce ador barbatii? Pentru ca sint din ce in mai rari. Ei, barbatii adevarati, nu spargatorii de seminte sau cersetorii spiritului ce stau pe la colturile de strada ale universului cu mina intinsa dupa pomeni. Nu exista pomeni, nu mai cersiti acolo si mai ales duceti-va la munca(as in rugati-va, faceti arte martiale, yoga, whatever va place doar SA FITI TRU!) In fine deci nu la ei ma refer ci la acele exemple superbe de vira- de barbati adevarati pe care atit de mult ii dorim aproape, noi femeile. Ce inseamna un barbat adevarat?(parerea mea) Barbat adevarat este prietenul meu John din America ce s-a despartit de prietena lui la care tinea foarte mult pentru ca a considerat el ca nu mai are timp de ea si nu ii acorda atentia pe care aceasta o merita ( din cauza programului infernal ce nu depindea de el). Barbat adevarat este un alt prieten de al meu din Italia ce nu s-a mai atins de un an de o femeie (si e super sexy si potent) pentru ca acum pentru el este timpul Spiritului si o relatie adevarata l-ar defocaliza. Barbat adevarat este prietenul meu din Israel care i-a crescut copilul iubitei lui, copil ce nu era al lui, ca pe propriul sau fiu, fara nici o diferenta intre copiii LOR si copilul EI. Barbat adevarat este tatal lui Cabral (prietenii stiu de ce). Barbat adevarat este lama Tanpai pe care il ador si care traieste in celibat pentru ca el a hotarit asa si pentru ca vrea ca energia lui sa se duca spre alte lucruri-cum ar fi hranirea copiilor orfani si construirea de adaposturi pentru ei. Tot barbat este si prietenul meu C., din Romanica, ce indiferent daca ma place sau nu (si stiu ca uneori ii vine sa-mi sparga capul ca-s infernala, recunosc), ma sustine pentru ca sint prietena sotiei sale pe care, cu toate ca la inceput nu o intelegea din cauza cailor spirituale diferite, acum, din respect o urmeaza. Si ii si place calea ei. Si o si practica. Din greu si cu greu printre servici, facultate si treburi casnice. Si noi prietenii care il pisam. As mai vrea sa continui da nu prea e mare lista mea. Barbati adevarati sint cei ce isi structureaza femeile si le asculta intuitiile, le iubesc si le accepta asa cum sint, le transfigureaza in timpul actului sexual, nu doar le-o trag sau le poseda. Cei care se iubesc, se accepta si se cunosc asa cum sint si cu incrincenare incearca sa progreseze in aceasta lume pradalnica in care singurul nostru prieten ne este dublul, in acest timp accelerat al putrezirii, care totusi ne este aliat daca sintem luptatori, in acest spatiu ocupat de zburatorii altor dimensiuni ce ne sug si ne transforma mintea, energia si trupurile in baterii folosite de ei. Ah si era sa uit. I LOVE NEO!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites