Thursday, November 20, 2008

INIMA MEA IN FLACARI-RUMI

My Burning Heart-RUMI
Inima mea in flacari

My heart is burning with love
All can see this flame
My heart is pulsing with passion
like waves on an ocean
Inima mea arde cu iubire
tot ce pot vedea este aceasta flacara
inima pulseaza cu pasiune
ca valurile din ocean

my friends have become strangers
and I’m surrounded by enemies
But I’m free as the wind
no longer hurt by those who reproach me
prietenii mi-au devenit straini
sint inconjurat de dusmani
dar sint liber ca vintul
cei ce imi fac reprosuri
nu ma mai pot rani



I’m at home wherever I am
And in the room of lovers
I can see with closed eyes
the beauty that dances
sint acasa oriunde ma aflu
si in camera indragostitilor
pot vedea cu ochi inchisi
frumusetea ce danseaza

Behind the veils
intoxicated with love
I too dance the rhythm
of this moving world
in spatele valurilor
intoxicat de iubire
si eu dansez pe ritmul
acestei lumi ce se misca


I have lost my senses
in my world of lovers
MI-am pierdut mintile
in lumea mea, a indragostitilor

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites