Wednesday, October 29, 2008

REVISTA PRESEI-AZI DESPRE REIKI

MOTTO: " If words are in the heart,
the tongue is a guide to what is in the heart. "
Nu ma las chiar daca mi-i urc pe toti in cap. Iar am dat o tura azi printre ziarele online si cu ochiul meu cel vigilent am descoperit nishte aberatii. Iata ce graieste gurita unei doamne(parca) despre REIKI, aici: http://www.infoterapii.ro/modules/news/article.php?storyid=31
Si trebuie sa recunosc ca ii vinez pe astia cu REIKI-ca maestru am suportat destule din 1992 pina acum, si iata, Spiritul m-a recompensat cind am intilnit-o pe fosta mea eleva Adi care acum mi-a devenit profesoara predindu-mi tehnicile pe care la rindul ei le-a primit de la maestrul japonez HIROSHI DOI, tehnici pe care le pastram in inima inainte de a le cunoaste si care, atunci cind a venit timpul, mi-au fost transmise. M-am incapatinat de 18 ani sa predau REIKI intr-un fel total opus celui in care se preda in tara si in lume in 70% din cazuri. Modul in care am fost eu initiata si cel in care cred ca este natural sa fie si elevii mei initiati, este cel al transmisiei de la maestru la discipol, cu poticniri pe cale, cu incercari si mai ales cu o legatura neintrerupta intre noi si elevi. Dar, din cauza ca REIKI se preda un grad pe weekend, multi oameni cumsecade de altfel si bine intentionati cad prada falsilor maestrii si falselor invataturi, ajungind ori sa moara(ca o pacienta de a mea care a murit anul trecut pentru ca-cu toate ca avea gradul de MAESTRU REIKI-nu invatase la cursuri sa isi fac protectiile-si vorbesc de alea adevarate nu de spalatul pe miini si biiguirea unor rugaciuni de gradinita) sau, incep sa abereze prin reviste ca aici:
Prima idiotenie:"
Reiki se bazeaza pe cinci principii ale unei vieti implinite, formulate de imparatul japonez Meidji.". NOT! Imparatul Meiji a fost elevul dr. Usui nu invers, iar principiile Reiki asa cum sint expuse in revistutza sint eronate si incomplete.
Idiotenia number 2:"
Nu fi ingrijorat ! Sau, ma eliberez de orice ingrijorare.
- Nu te enerva ! Sau, ma eliberez de orice suparare.
- Sunt recunoscator pentru toate ! Sau, sunt plin de gratitudine, imi respect parintii, profesorii si stramosii.
- Lucrez sever asupra mea ! Sau, traiesc cinstit.
- Sunt prietenos cu semenii ! Sau, respect viata sub toate formele."
Hmmm..vezi mai sus.
Prostia nr.3:"
Dupa iluminare, Usui (e mata?e tactu?te tragi de sireturi cu Gogu Usui?DOCTOR USUI nesimtitilor)a stat 7 ani in cartierul cersetorilor din Tokyo, unde si-a dat seama ca se concentrase prea mult pe problemele lor fizice uitand de cele spirituale."-in afara de atitudinea "noi sintem tari ia sa vezi ce-l criticam pe Usui asta" (sa trecem) ma deranjeaza necunoasterea faptelor. INCA O DATA VA SPUN-S-A INVENTAT INTERNETUL SI GOOGLE-UL. GUGALAIZ IT! Dr Usui din compasiune i-a vindecat pe toti hotii si prostituatele din acel cartier si i-a invatat o meserie noua, ca sa se lase de ceea ce faceau si sa isi cistige traiul in mod decent. Dar, a avut surpriza sa constate ca dupa o perioada de timp ei isi continuau activitatile nestingheriti pentru ca ERA MAI COMOD. El nu uitase nimic, dar avea o compasiune excesiva. Dar, stim ca MILA VINE DE LA DIAVOL si mai tirziu, nu a mai intitat in REIKI decit 22 de maestrii-aviz amatorilor care au mii de elevi si scot maestrii pe banda, pe bani, fara sa-i verifice in timp, fara sa ii supravegheze.
Cretinismul 4: "
Sedinta de Reiki incepe cu ritualul ablatiunii-SE SPUNE ABLUTIUNE LUZARS- ( spalarea mainilor si fetei ), fara bijuterii sau ceasuri, intr-o camera linistita, parfumata cu betisoare aromate si muzica linistitoare, de meditatie." Pe bune?si daca omu' e pe moarte in metrou la fel faci?de ce tre' sa dam importanta chestiilor exterioare in detrimentul celor interioare?Da' inainte ai dat si tu cu o curatare prin camera?Ai bagat o rugaciune ceva?Ai facut un tapas, un post, o metanie, o lacrima de compasiune pentru pacient ti-a curs? mda...asa credeam si eu...
Aberatia 5: Omul ne explica cum se fac initierile in Reiki-my favourite:"
Cum se face aceasta ? In timpul sedintei de initiere, maestrul - cel care canalizeaza energia - isi pune palmele pe cel care primeste (receptor) si... energia se canalizeaza singura, nefiind nevoie de concentrare pentru asta. ( Din nou, asemanari cu „punerea mainilor” descrisa in Biblie ! )." Adica cica initierea e asha...eu stau pun palmele pe om(neofitu'ca noi sintrem mai tari)si gata-energia face treaba. Ma ingrozesc gindindu-ma cit de precis si matematic este de fapt procesul de transmisie, cum se fac vizualzari foarte complexe, rugaciuni si deschiderea canalelor energetice prin strapungerea lor pe respiratie-daca nu posezi un grad avansat de tehnici de Qigong NU POTI FACE ASTA.
ASA CA DRAGI MAESTRII MAI SLABITI-MA SI INVATATI MESERIE INAINTE DE A ABERA PRIN REVISTE. AH, si sa nu uit. NU MAI PREDICARITI (tot din zicerile lu'Zoolander minca-l-ar mama de intelept).
Pentru mai multe amanunte despre GENDAI REIKI aici:http://www.threshold.ca/reiki/mr_doi_book_toc.html
P.S.-Prietena mea Adi, cind s-a dus la cursul lui sensei Doi, acesta le-a spus celor prezenti ca pot preda cursurile lui, cu conditia sa nu ia bani. Cum se face oare ca in Rominica toti cei care predau GENDAi iau bani?
Materiale GRATUITE despre REIKI aici:http://www.aetw.org/reiki_materials.htm

PRINCIPIILE ETICE REIKI IN JAPONEZA:
Shoufuku no hihoo
Manbyo no ley-yaku
Kyo dake wa
Okolu-na
Shinpai suna
Kansha shite
Goo hage me
Hito ni shinsetsu ni
Asa yuu gassho shite kokoro ni neji kuchi ni tonaeyo
Shin shin kaizen, Usui Reiki Ryoho
Chosso Usui Mikao

aici aveti pronuntia in japoneza:
http://www.reiki.org/JapaneseTechniques/5Principles.mov

si aici aveti traducerea corecta a lor:
Metoda secreta de a invita binecuvintarile, medicamentul spiritual ce vindeca multe boli (Shôfuku no hihô, Manbyo no rei yaku)(

Doar astazi(Kyo dake wa):
Nu fi manios(Okoru na)

Nu te ingrijora(Shinpai su na)

Fii recunoscator pentru ce ai(Kansha shite)

Munceste din greu (spiritual)(Gyo wo hage me)

Fii bun cu tine si cu ceilalti(Hito ni shinsetsu ni)

Dimineata si sarea stai in pozitia gassho si repeta aceste cuvinte cu voce tare si in inima ta(Asa you gassho shite kokoro ni neji kuchi ni tonaeyo)

Pentru evolutia mintii si spiritului(Shin shin kaizen)

Metoda spirituala de vindecare Usui(Usui Reiki Ryoho)
Fondator, Mikao Usui (Chossô, Usui Mikao)
"

P.S.-am cunoscut maestrii care nu stiau principiile etice ce se predau la gradul intii si care nu inteleg ca fara a incerca sa le pui in practica nu exista REIKI-energia cosmica se opreste din curgere si incepi sa dai bio energie. Moarte placuta losers!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites