Saturday, December 29, 2018

La MULTI ANI, PRIETENI!

Provocare muzicala de sfirsit de an vine de la Carmen, si asa cum spune si ea, sa incercam sa fim mai buni, mai inteleepti, mai darnici.......am vazut. “Omul care a inventat Craciunul” (link), si mi.a placut enorm, pentru ca am inteles ca e de ajuns sa crezi in ceva cu toata forta, ca sa il nasti in aceasta lume.
Alegerea mea este Hallelujah, o varianta emotionanta, in care participa trecatorii.
Un an nou care sa va aduc iubire, prosperitate si magia prieteniei adevarate!

https://m.youtube.com/watch?v=15yjE-ezOh4

Cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

4 comments:

La multi ani, cu sanatate si bucurie!

draga Karmapolice - multumesc pentru frumosul videoclip inscris la Provocarea muzicala. Perfect potrivit zilelor magice de la Craciun pana la cumpana dintre ani.
Cat despre filmul pe care-l recomanzi, iti multumesc. Dupa vizionare voi reveni sa-mi spun parerea.
Pana atunci, iti urez La multi ani, cu sanatate si numai bucurii! sa ne recitim in 2019 cu aceeasi placere!

Dragele mele, asa cum voi iti faceti mereu bucurii prin postarile voastre minunate, la fel ma bucur si eu, daca aduc outina bucurie in casele voastre..va sarut ci drga si va dores. la multi ani!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites