Sunday, November 25, 2018

FILMUL DE DUMINiCA-FILME DE CRACiUN 1-JOURNEY BACK to CHRISTMAS

O sa incep seria filmelor de Craciun, pentru ca am chef de filme cu mesaj pozitiv, fara sex, violenta si porcarii..aceste filme au un mesaj pozitiv si te binedispun, intr.o lume din ce in ce mai intunecata.

SERIA de CrACIUn incepe cu un film care mi.a placut f mult, al carui mesaj este ca orice actiune, oricit de mica, are efecte nebanuite in spatiu si timp , si poate afecta zeci, sute de oameni.

Filmul se numeste JOURNEY BACK to CHriSTMAs, pe care l.as traduce liber, ca sa pastrez mesajul”Intorcindu.ne inimile spre Craciun”. Il puteti gasi AICI subtitrat in romana.
O duminica magica va doresc!


Trailer :

Share/Bookmark

4 comments:

multumesc, chiar o sa ma uit maine seara :-)
Ai vazut "The Christmas Chronicles" (2018)? e superb!
Peste exact o luna este Craciunul... incet încet, intram in spiritul sarbatorilor :-)

hahaha, am stat azinoaote pana la 1 jumatate, am vazut filmul - dar nu aici😔 urmand linkul tau, nu am ajuns la film ci la pagina de prezentare a filmului. Oricum, multumesc, a fist tare tare dragut.

@Nima-cu. ult drag
@Carmen, daaaa si mi.a placut f mult interpretarea lui Kurt Russell, un Mos f diferit, dar fain..in curind o sa poun un alt film care mi.a placut enorm de Craciun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites