Monday, January 6, 2014

PINK MONDAYS-UN CRACIUN ADEVARAT/REAL CHRISTMAS FUN


Pentru ca la noi in Israel astazi se sarbatoreste Craciunul adevarat, conform traditiilor orale si scrise-la fel ca si in muntele Athos, Rusia, Bulgaria-juma- Macedonia, si former Iugoslavia, va doresc lumina sfinta in inimi.

Am selectat citeva filme care m-au facut sa simt caldura Intruparii, chiar daca nu toate sint strict religioase.




PRANCER-AICI SUBTITRAT/HERE FULL..o fetita gaseste un cerb ranit si il ingrijeste crezind in inima sa ca este al lui Mos Craciun..

THE SECRET OF ROAN INISH-un superb film mistic despre un baietel crescut de sirene(ce apar oamenilor ca foci)-AICI, FARA SUBTITRARE/HERE FULL(e mai rapid sa-l downloadati direct)


The Best Christmas Pageant Ever-AICI FARA SUBTITRARI /HERE FULL ne arata adevarata semnificatie a Craciunului


THE SECRET GARDEN-AICI SUBTITRAT/HERE FULL ne introduce in lumea plina de farmec descoperita de o fetita orfana, care vorbeste cu florile si pasarile...minunat.

Va doresc un an pink, plin de veselie, bucurie si incintare copilareasca!
Nu uitati sa participati alaturi de noi la PINK MONDAYS, impartasindu-ne ceva ce va bucura sufletele!



cybershamans (karmapolice) / CC BY-NC-ND 3.0
Share/Bookmark

12 comments:

Craciun fericit, draga mea!
Postarea mea de Pink Monday e programata sa apara maine dimineata asa ca voi mai trece odata sa ma inscriu si de alte cateva ori, sa vad ce ne recomanzi prin linkuri, ca acum... sunt tare obosita. Noapte buna si tie! :)
Happy Pink Monday!

Intra te rog si aici si daca stii lamureste-ma.

http://mihaeladr.blogspot.ro/2014/01/psalmi.html

An Nou fericit și La mulți ani! Cu drag!

Craciun Fericit!
iti multumesc ca m-ai inscris >:D<

@Carmen-am vazut-o super pink-cu drag
@Nima-Sarbatori luminoase
@Mihaeladr-stay pink!
@Mirela-sa fii creativa si stralucitoare in noul an!
@pandhi-cu drag tu ai fost prima :P

asa cum am promis, m-am întors si am ales sa vad THE SECRET GARDEN. WOW! atata emotie si frumusete, rar într-un film! ABSOLUT ARTA! nu am cuvinte sa-mi exprim admiratia, atât pentru gingasa poveste, cat si pentru incântatoarele imagini si melodiile de vis! (iubesc muzica celta , si tocmai de Craciun am reascultat Winter Symphony cu Sarah Brightman... o voce divina!)
Multumesc mult!

acum am vazut si Prancer :) un film minunat! m-am simtit din nou copil!
O inima curata de copil, poate schimba viata unei întregi comunitati, poate face ca spiritul Craciunului sa-i uneasca pe toti oamenii. Un copil care crede în Mos Craciun reda inocenta si bunatatea toturor celor din preajma lui. Sensibila poveste a Jessicai si a renului trebuie sa o cunoasca fiecare familie :)
Multumesc inca o data!

@vasile draga sa fii luminos si bucuros

@Carmen-eu am luat-o invers mai intii am vazut prancer si acum ma bag sa revad minunatul secret garden-ma bucur ca ti-au placut te pup

Buna dimineata! Las aici linkul. O zi roz si o saptamana minunata iti doresc!

http://mirelapete.dexign.ro/2014/01/rose-a-bruxelles/

Bună dimineața, Karma, las, ca de obicei, linkul și te rog pe tine să mă înscrii. O zi cât mai roz îți doresc! :)
http://mirelapete.dexign.ro/2014/02/hair/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites